loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
23.1 Książki Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Współczesne dylematy marketingu bankowego w Polsce

Grzegorczyk Wojciech

,

Krawiec Wioletta

,

Sibińska Anna

Oprawa: Miękka
23,10 zł
Produkt chwilowo niedostępny

Opis

Zaprezentowane w pracy rozważania o problemach marketingu bankowego są wynikiem dyskusji i badań w Zakładzie Strategii Marketingowych katedry Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego,Takie problemy, jak proces postępowania nabywcy produktów bankowych, etapu podejmowania przez niego decyzji zakupu, dostosowanie metod analiz marketingowych do specyfiki badań marketingowych w sektorze bankowym, proces kreowania nowego produktu bankowego, przebieg jego cyklu życia i badania efektywności działań marketingowych banku są nadal do końca nieopracowane i nierozstrzygnięte. W pracy przedstawiono propozycje ich rozwiązań, a autorzy zdają sobie sprawę z niepełnej listy i przyczynkowości swoich propozycji. Wydaje się jednak, że te propozycje mogą wywołać dyskusję w środowisku naukowym i wśród praktyków zajmujących się marketingiem w sektorze bankowym, a w efekcie przyczynić się do pomyślnego rozwiązania wymienionych problemów.

Szczegóły

Tytuł
Współczesne dylematy marketingu bankowego w Polsce
Autor
Grzegorczyk Wojciech , Krawiec Wioletta , Sibińska Anna
Rok wydania
2010
Oprawa
Miękka
Ilość stron
128
Format
17.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788375254822
Rodzaj
Książka
EAN
9788375254822
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ul. Jana Matejki 34A
90-237 Łódź
PL
42 235 01 65
[email protected]

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
23,10 zł
Produkt chwilowo niedostępny
Dodałeś produkt do koszyka
Współczesne dylematy marketingu bankowego w Polsce - Grzegorczyk Wojciech, Krawiec Wioletta, Sibińska Anna
Współczesne dylematy marketingu bankowego w Polsce
Grzegorczyk Wojciech, Krawiec Wioletta, Sibińska Anna
23,10 zł
Przejdź do koszyka
23,10 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO