23.1
Książki
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Współczesne dylematy marketingu bankowego w Polsce
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Oprawa: Miękka
Opis
Zaprezentowane w pracy rozważania o problemach marketingu bankowego są wynikiem dyskusji i badań w Zakładzie Strategii Marketingowych katedry Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego,Takie problemy, jak proces postępowania nabywcy produktów bankowych, etapu podejmowania przez niego decyzji zakupu, dostosowanie metod analiz marketingowych do specyfiki badań marketingowych w sektorze bankowym, proces kreowania nowego produktu bankowego, przebieg jego cyklu życia i badania efektywności działań marketingowych banku są nadal do końca nieopracowane i nierozstrzygnięte. W pracy przedstawiono propozycje ich rozwiązań, a autorzy zdają sobie sprawę z niepełnej listy i przyczynkowości swoich propozycji. Wydaje się jednak, że te propozycje mogą wywołać dyskusję w środowisku naukowym i wśród praktyków zajmujących się marketingiem w sektorze bankowym, a w efekcie przyczynić się do pomyślnego rozwiązania wymienionych problemów.
Szczegóły
Tytuł
Współczesne dylematy marketingu bankowego w Polsce
Autor
Grzegorczyk Wojciech
, Krawiec Wioletta
, Sibińska Anna
Wydawnictwo
Rok wydania
2010
Oprawa
Miękka
Ilość stron
128
Format
17.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788375254822
Rodzaj
Książka
EAN
9788375254822
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Dodałeś produkt do koszyka

Współczesne dylematy marketingu bankowego w Polsce
23,10 zł
Recenzje