37.22
Polityka
UMCS
Współczesne kampanie wyborcze w Polsce i na świecie
Wydawnictwo:
UMCS
Oprawa: Miękka
Opis
Okres kampanii wyborczych jest szczególnym momentem dla każdego systemu politycznego, a tym bardziej dla podmiotów politycznych w nich uczestniczących. Aktorzy polityczni - politycy oraz partie polityczne podczas kampanii wyborczych - wykorzystują niemalże wszystkie narzędzia marketingu politycznego i public relations, aby osiągnąć sukces wyborczy. Każda kampania ma swoją specyfikę, która rzutuje na przebieg rywalizacji. W zależności od uwarunkowań prawnych, politycznych, ekonomicznych czy społecznych organizacja kampanii wyborczych z upływem lat zmienia swój charakter. Za wzór do naśladowania wskazuje się często Stany Zjednoczone, gdzie wykorzystuje się nowe elementy i narzędzia marketingu wyborczego. Strategie i techniki marketingu wyborczego stosuje każdy kandydat i każda partia - mniej lub bardziej świadomie i z różnym efektem. Ale każda kampania wyborcza posiada własną logikę i dynamikę rozwoju, która warta jest jej zbadania. Celem publikacji jest ukazanie specyfiki przeprowadzania obecnych kampanii wyborczych w Polsce i za granicą, ze szczególnym zwróceniem uwagi na elementy instytucjonalno-prawne kampanii, marketing wyborczy, media, a także systemy wyborcze i polityczne poszczególnych państw.
Szczegóły
Tytuł
Współczesne kampanie wyborcze w Polsce i na świecie
Wydawnictwo
Rok wydania
2013
Oprawa
Miękka
Ilość stron
252
Format
17.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788377843642
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788377843642
Dodałeś produkt do koszyka
Współczesne kampanie wyborcze w Polsce i na świecie
37,22 zł
Recenzje