58.8
Książki
UMCS
Współczesne media
Język mediów
Wydawnictwo:
UMCS
Oprawa: Miękka
Opis
Pytając o język mediów, pytamy o sposób porozumiewania się ludzi współtworzących środowisko mediów, czyli o sposób kodowania wykorzystywany w mediach, o to, jak one "mówią" do swoich odbiorców. Jest to zatem pytanie o specyficzny dla mediów sposób komunikowania się, pytanie o kształt, jaki współczesne media przyjmują. Odpowiedzią na nie jest analiza właściwego mediom na początku XXI wieku sposobu uporządkowania myśli, obrazów i słów, a także łączonego z nimi wartościowania. W publikacji, którą proponujemy Czytelnikowi, zagadnienie języka mediów zostało rozwinięte zarówno przez rozważania o charakterze teoretycznym, dotyczącym zastosowania metodologii nauk humanistycznych i społecznych do opisu języka mediów, jak i dzięki przedstawieniu studium przypadku, analizy konkretnego przykładu tekstu medialnego.
Szczegóły
Rok wydania
2013
Oprawa
Miękka
Ilość stron
500
Format
17.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788377842614
Rodzaj
Książka
EAN
9788377842614
Data premiery
2013-04-11
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo UMCS
Dodałeś produkt do koszyka

Współczesne media
58,80 zł
Recenzje