42.66
Książki
UMCS
Współczesne media Dziennikarstwo w czasach kryzysów Tom 2
Wydawnictwo:
UMCS
Oprawa: Miękka
42,66 zł
Cena rekomendowana: 46,20 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Zapłać za 30 dni
Opis
Docenić trzeba bardzo aktualny tytuł monografii, który uruchomił w autorach liczne i ciekawe tory analiz medioznawczych. Wielość i różnorodność spojrzeń na dziennikarstwo w kontekście sytuacji kryzysowych stanowi niezaprzeczalny walor tej publikacji. Czytelnik podczas lektury ma okazję zapoznać się z tekstami poglądowymi, artykułami analitycznymi, refleksjami dotyczącymi różnych typów dziennikarstwa, poziomów komunikowania i form medialnego przekazu. Jednocześnie wszystkie teksty łączy mniej lub bardziej wyraźnie wyartykułowana troska o jakość dziennikarstwa i medialnych komunikatów. Zgromadzone w tym tomie artykuły stanowią źródło wiedzy, inspiracji metodologicznych, potwierdzają bogactwo ujęć badawczych typowe dla dyscypliny nauki o komunikacji społecznej i mediach. Tom zatytułowany Współczesne media. Dziennikarstwo w czasach kryzysów pod redakcją Iwony Hofman i Danuty Kępy-Figury to publikacja ważna i potrzebna. Będzie z pewnością wykorzystywana przez medioznawców, studentów i wszystkich, którzy chcą wiedzieć więcej o istocie dziennikarstwa oraz wyzwaniach, z którymi przedstawiciele tej profesji się mierzą. Z recenzjidr hab. Katarzyny Drąg
Szczegóły
Tytuł
Współczesne media Dziennikarstwo w czasach kryzysów Tom 2
Wydawnictwo
Rok wydania
2024
Oprawa
Miękka
Ilość stron
222
Języki
polski
ISBN
9788322798201
Redakcja
Hofman Iwona
Redakcja
Kępa-Figura Danuta
Rodzaj
Książka
EAN
9788322798201
Dodałeś produkt do koszyka
Współczesne media Dziennikarstwo w czasach kryzysów Tom 2
42,66 zł
Recenzje