63
Polityka
UMCS
Współczesne media Kryzys w mediach Tom 1-2
Wydawnictwo:
UMCS
Oprawa: Miękka
Opis
Struktura publikacji "Współczesne media - kryzys w mediach" uwzględnia zarówno specyfikę zawartego w tytule zagadnienia, jak i to, że stało się ono przedmiotem analiz przeprowadzanych przez badaczy różnych dyscyplin naukowych - m.in. politologów, prawników i językoznawców, która to "wielogłosowość" pozwala na zobaczenie zjawiska z różnych perspektyw badawczych. Media są - z jednej strony - podmiotem odpowiedzialnym za kształtowanie obrazu kryzysu w ogóle oraz obrazu poszczególnych jego przejawów. Z drugiej zaś, są przedmiotem oddziaływania czynników, które kryzys wywołują. Dzięki tej monografii Czytelnik otrzyma argumenty potwierdzające tezę, że media są rodzajem kodu komunikacyjnego, za pomocą którego tworzony jest obraz kryzysu oraz obraz sytuacji uznawanych za kryzysowe. A także odnajdzie odpowiedź na pytania dotyczące diagnozowanego współcześnie kryzysu funkcjonowania mediów.
Szczegóły
Rok wydania
2012
Oprawa
Miękka
Ilość stron
262
Format
17.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788377841389
Rodzaj
Książka
EAN
9788377841389
Data premiery
2012-05-19
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo UMCS
Dodałeś produkt do koszyka

Współczesne media Kryzys w mediach Tom 1-2
63,00 zł
Recenzje