40.15
Książki
UMCS
Współczesne media media multimodalne Tom 2 Multimodalność mediów elektronicznych
Wydawnictwo:
UMCS
Oprawa: Miękka
40,15 zł
Cena rekomendowana: 53,70 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Książka ?Współczesne media ? media multimodalne? sama jest multimodalna, a w zasadzie interdyscyplinarna. Badacze z kilku polskich ośrodków medioznawczych i językoznawczych zadają pytania o metodologię, naukowe podstawy, perspektywy poznawcze multimodalności, a autorzy, których prace znalazły się w części materiałowej, próbują pokazać, jak działają oparte na teorii multimodalności analizy i interpretacje. Komunikacyjny chaos, w którym funkcjonujemy co najmniej od kilkunastu lat, jest w zebranych w tym tomie tekstach porządkowany przez wielokodowość, wielowarstwowość czy wielometodologiczność zaprezentowanych badań. Warto poznać ich wyniki, zanim media przekształcą się w multimodalne albo postmultimodalne, niepoznawalne racjonalnie byty.Z recenzji dr. hab. prof. KUL Pawła Nowaka
Szczegóły
Tytuł
Współczesne media media multimodalne Tom 2 Multimodalność mediów elektronicznych
Wydawnictwo
Rok wydania
2018
Oprawa
Miękka
Ilość stron
212
Format
17.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788322790847
Redakcja
Hofman Iwona
Redakcja
Kępa Figura Danuta
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788322790847
Dodałeś produkt do koszyka
Współczesne media media multimodalne Tom 2 Multimodalność mediów elektronicznych
40,15 zł
Recenzje