50.4
Książki
UMCS
Współczesne media t.15: Nadawca - odbiorca - użytkownik
W kręgu inspiracji personalizmem ekonomicznym
Wydawnictwo:
UMCS
Oprawa: Miękka
Opis
Zmieniający się paradygmat relacji nadawca – odbiorca – użytkownik w mediach cyfrowych wymusza na badaczach nowe podejście, bardziej interakcyjne niż do mediów tradycyjnych, a zarazem wymaga uwzględnienia faktu, iż media tradycyjne również ulegają przekształceniom i – jak zauważa Bogusław Skowronek – stare łączy się z nowym w formy hybrydowe (media hybrydowe). Niestabilność i dynamika świata powodują, że badacze muszą szybko reagować na zmiany zachodzące w mediach i tworzyć odpowiednie modele i metodologie odpowiadające pojawiającym się wyzwaniom. […]Dzięki temu, że monografia składa się z artykułów podejmujących kwestie relacji nadawca – odbiorca – użytkownik z użyciem różnorodnych metodologii, czytelnik otrzymuje wszechstronny obraz współczesnych mediów, uwzględniających nowe środki społecznej komunikacji. […] książka […] z pewnością stanowi istotny wkład do badań nad kondycją współczesnych mediów w Polsce, a zarazem solidny fundament pod przyszłe badania relacji nadawca – odbiorca – użytkownik, między innymi w odniesieniach do paktu faktograficznego i paktu o uczestnictwie.Z recenzjidr. hab. Marka Palczewskieg
Szczegóły
Tytuł
Współczesne media t.15: Nadawca - odbiorca - użytkownik
Podtytuł
W kręgu inspiracji personalizmem ekonomicznym
Autor
Podstawka Beata
Wydawnictwo
Rok wydania
2025
Oprawa
Miękka
Ilość stron
216
Języki
polski
Redakcja
Hofman Iwona
Redakcja
Kępa-Figura Danuta
Redakcja
Pataj Magdalena
Rodzaj
Książka
EAN
9788322799192
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo UMCS
Dodałeś produkt do koszyka
Współczesne media t.15: Nadawca - odbiorca - użytkownik
50,40 zł
Recenzje