60
Książki
Difin
Współczesne uwarunkowania promocji i reklamy
Wydawnictwo:
Difin
Oprawa: Miękka
Opis
Książka ma charakter interdyscyplinarnego namysłu nad miejscem promocji i reklamy we współczesnym społeczeństwie. Celem pracy było uchwycenie najważniejszych sposobów wykorzystania promocji i reklamy w społeczeństwie (...) pozwalających formułować wnioski na temat ich pozytywnych i negatywnych wpływów na kształtowanie tożsamości jednostkowej i społecznej oraz zmiany instytucjonalne odpowiadające nowym wyzwaniom cywilizacyjnym.
Szczegóły
Tytuł
Współczesne uwarunkowania promocji i reklamy
Wydawnictwo
Rok wydania
2013
Oprawa
Miękka
Ilość stron
296
Format
16.3x23.3
Języki
polski
ISBN
9788376417202
Redakcja
Kukuła Artur Jan
Rodzaj
Książka
EAN
9788376417202
Data premiery
2012-11-21
Kraj produkcji
PL
Producent
Difin sp. z o.o.
Dodałeś produkt do koszyka

Współczesne uwarunkowania promocji i reklamy
60,00 zł
Recenzje