35.7
Polityka
UMCS
Współczesne zagadnienia marketingu politycznego i public relations
Wydawnictwo:
UMCS
Oprawa: Miękka
Opis
Recenzowany zbiór obejmuje 16 prac prezentujących różnorodne aspekty wykorzystania marketingu politycznego, public relations i reklamy politycznej w kampanii wyborczej. Jest to tematyka niezwykle ważna we współczesnej politologii, jako że postępująca amerykanizacja wyborów w Polsce - związana z coraz powszechniejszym stosowaniem metod i technik marketingowych - wymaga pogłębionej refleksji naukowej dotyczącej stale poszerzającego się spektrum zagadnień łączących się z tym procesem. Dodatkowym, acz niezmiernie istotnym walorem tego tomu, jest konfrontowanie ustaleń teoretycznych z praktyką politycznych działań prowadzonych w toku wyborczej rywalizacji. Ta praktyczna strona w większości prac to rezultat autorskich badań empirycznych, tak ważnych dla rozwoju nauk zajmujących się wielopłaszczyznową analizą zmagań wyborczych.
Szczegóły
Tytuł
Współczesne zagadnienia marketingu politycznego i public relations
Wydawnictwo
Rok wydania
2013
Oprawa
Miękka
Ilość stron
326
Format
17.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788377842874
Rodzaj
Książka
EAN
9788377842874
Data premiery
2013-04-11
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo UMCS
Dodałeś produkt do koszyka

Współczesne zagadnienia marketingu politycznego i public relations
35,70 zł
Recenzje