41.48
Książki
Studio Emka
Współczesny marketing Filozofia, strategie, instrumenty
Wydawnictwo:
Studio Emka
Oprawa: Miękka
Opis
Celem tej książki jest możliwie wszechstronne opisanie problematyki współczesnego marketingu z jednoczesnym zaakcentowaniem jego aspektów utylitarnych i podkreśleniem związków marketingu z innowa-cyjnością. Książka składa się z ośmiu rozdziałów. Na ich końcu przedstawiono przykłady będące odzwierciedleniem polskiej rzeczywistości, inne pochodzą z literatury zagranicznej. Ponadto pytania i zadania, które powinny przyczynić się do utrwalenia wiedzy i zdobycia umiejętności wykorzystania jej w praktyce.
Szczegóły
Tytuł
Współczesny marketing Filozofia, strategie, instrumenty
Autor
Bielski Ireneusz
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2006
Oprawa
Miękka
Ilość stron
478
Format
14.5x22.1cm
Języki
polski
ISBN
8388607685
Rodzaj
Książka
EAN
9788388607684
Data premiery
2006-06-22
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo Studio Emka
Dodałeś produkt do koszyka

Współczesny marketing Filozofia, strategie, instrumenty
41,48 zł
Recenzje