43.96
Książki
Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
Wspólnota ekspertów
Zarządzanie marką kraju
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
43,96 zł
Cena rekomendowana: 60,50 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: jutro (piątek 15.11.2024)
Zapłać za 30 dni
Opis
Czy kraj powinien stać się obiektem działań marketingowych Ten problem wydaje się dawno rozstrzygnięty. Według wielu badaczy, polityków oraz przedstawicieli biznesu państwo musi efektywnie zarządzać własną marką w celu zwiększenia konkurencyjności i sprawczości. Sam branding narodowy zmienił swój status, z chwytliwej metafory stając się podstawą realnych decyzji politycznych, wpływających na losy obywateli tak różnych państw jak Wielka Brytania, Dania, Japonia, Polska czy Bułgaria.Analizując najważniejsze publikacje poświęcone tematyce zarządzania marką kraju, autor Wspólnoty ekspertów pokazuje ewolucję tego fenomenu oraz wpływ, jaki idee oraz teorie wywierają na rzeczywistość społeczną. Rozważa relacje i wzajemne przenikanie między tytułową wspólnotą ekspertów i mediami współkształtującymi społeczne i polityczne realia. Wnioski płynące z lektury mogą być inspiracją do dyskusji na temat postrzegania oraz wykorzystywania wiedzy eksperckiej w czasach później nowoczesności.Monografia Waldemara Bojakowskiego to pierwsza, nie tylko na gruncie polskim, tak wyczerpująca i udana operacjonalizacja teoretycznie zorientowanego ujęcia dyskursu jako metody naukowej i procedury badawczej. Autorska propozycja analizy dyskursu […] uznana być powinna za model do zastosowania w innych tego typu badaniach i analizach (włączając w to wzorcowy sposób prezentowania danych). W wyjątkowo udany sposób łączy bowiem głęboki szacunek do teorii oraz ostrożność w interpretowaniu jej założeń z analityczną skutecznością, która pozwala ujawnić i przeanalizować nieoczywiste mechanizmy dyskursywne, które konstruują rzeczywistość społeczną.Z recenzji dr hab. Kariny Stasiuk-Krajewskiej
Szczegóły
Tytuł
Wspólnota ekspertów
Podtytuł
Zarządzanie marką kraju
Autor
Wydawnictwo
Rok wydania
2024
Oprawa
Miękka ze skrzydełkami
Ilość stron
362
Języki
polski
ISBN
9788322938355
Liczba tomów
1
Język oryginału
polski
Rodzaj
Książka
EAN
9788322938355
Dodałeś produkt do koszyka
Wspólnota ekspertów
43,96 zł
Recenzje