34.59
Książki
Scholar
Współtworzenie wartości. Cyfrowy sektor kreatywny
Wydawnictwo:
Scholar
Oprawa: Miękka
34,59 zł
Cena rekomendowana: 42,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: 1 - 3 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Opis
Książka Miłosza Miszczyńskiego poświęcona jest problemowi współtworzenia wartości w procesach organizowania. Koncepcja zarządzania wartością jest rozwijana w ekonomii od kilkudziesięciu lat, w naukach o zarządzaniu najczęściej jest używana do wyjaśniania strategii konkurencji i strategii rozwoju przedsiębiorstwa oraz modeli biznesu. Autor podjął ciekawą próbę rozszerzenia porterowskiego rozumienia wartości o szeroki kontekst procesów organizowania i zarządzania w organizacjach. Koncentruje przy tym uwagę na współtworzeniu wartości, czyli na sieciowym, zespołowym charakterze tego procesu.Prof. dr hab. Maria RomanowskaMonografia ma znaczny wkład w rozwój nauk o zarzadzaniu i jakości. Wzbogaca zarówno silnie rozwijany w ostatnich latach nurt związany z podejściem sieciowym, jak i teorię innowacji, teorię współpracy oraz teorię zasobową.Prof. dr hab. Maciej Zastempowski
Kraj produkcji: PL
Producent:
Wydawnictwo Naukowe Scholar sp. z o.o.
ul. Oboźna 1
00-340 Warszawa (PL)
tel: 226924118
email: [email protected]
Szczegóły
Tytuł
Współtworzenie wartości. Cyfrowy sektor kreatywny
Autor
Wydawnictwo
Temat
Rok wydania
2023
Oprawa
Miękka
Ilość stron
258
Języki
polski
ISBN
9788367450010
Rodzaj
Książka
EAN
9788367450010
Dodałeś produkt do koszyka
![Współtworzenie wartości. Cyfrowy sektor kreatywny - Miłosz Miszczyński](https://webimage.pl/pics/010/0/wspoltworzenie-wartosci-cyfrowy-sektor-kreatywny-miszczynski-milosz-s9788367450010.jpg)
Współtworzenie wartości. Cyfrowy sektor kreatywny
34,59 zł
Recenzje