35.28
Książki
Scholar
Współtworzenie wartości. Cyfrowy sektor kreatywny
Wydawnictwo:
Scholar
Oprawa: Miękka
35,28 zł
Cena rekomendowana: 42,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Opis
Książka Miłosza Miszczyńskiego poświęcona jest problemowi współtworzenia wartości w procesach organizowania. Koncepcja zarządzania wartością jest rozwijana w ekonomii od kilkudziesięciu lat, w naukach o zarządzaniu najczęściej jest używana do wyjaśniania strategii konkurencji i strategii rozwoju przedsiębiorstwa oraz modeli biznesu. Autor podjął ciekawą próbę rozszerzenia porterowskiego rozumienia wartości o szeroki kontekst procesów organizowania i zarządzania w organizacjach. Koncentruje przy tym uwagę na współtworzeniu wartości, czyli na sieciowym, zespołowym charakterze tego procesu.Prof. dr hab. Maria RomanowskaMonografia ma znaczny wkład w rozwój nauk o zarzadzaniu i jakości. Wzbogaca zarówno silnie rozwijany w ostatnich latach nurt związany z podejściem sieciowym, jak i teorię innowacji, teorię współpracy oraz teorię zasobową.Prof. dr hab. Maciej Zastempowski
Kraj produkcji: PL
Producent:
Wydawnictwo Naukowe Scholar sp. z o.o.
ul. Oboźna 1
00-340 Warszawa (PL)
tel: 226924118
email: [email protected]
Szczegóły
Tytuł
Współtworzenie wartości. Cyfrowy sektor kreatywny
Autor
Wydawnictwo
Temat
Rok wydania
2023
Oprawa
Miękka
Ilość stron
258
Języki
polski
ISBN
9788367450010
Rodzaj
Książka
EAN
9788367450010
Dodałeś produkt do koszyka

Współtworzenie wartości. Cyfrowy sektor kreatywny
35,28 zł
Recenzje