102.46
Książki
C. H. Beck
Współtworzenie wartości w marketingu
Przykład szkolnictwa wyższego
Wydawnictwo:
C. H. Beck
Oprawa: Miękka
Opis
Problematyka wartości, w tym także współtworzenia wartości stanowi w obszarze nauk o zarządzaniu bardzo ważny obiekt badań w ostatnich latach. Także w Polsce coraz bardziej przykuwa uwagę. Jest przedmiotem badań w różnych obszarach. W niewielkim stopniu była ona odnoszona do sektora szkolnictwa wyższego [?]. Książka Katarzyny Dziewanowskiej pt. ?Współtworzenie wartości w marketingu. Przykład szkolnictwa wyższego? jest rzetelną pracą naukową, zarówno z teoretycznego, jak i praktycznego punktu widzenia [?]. Poważnym osiągnięciem Autorki jest przedstawienie wyników interesujących badań empirycznych przeprowadzonych na relatywnie dużej próbie w Polsce.Prof. dr hab. Lechosław GarbarskiAkademia Leona Koźmińskiego w WarszawieKsiążka Katarzyny Dziewanowskiej przynosi wiedzę wartościową dla środowiska naukowego, ale także cenną i zrozumiałą dla praktyków zarządzania publicznego i dla polityków. Rzadko się zdarza, żeby praca rzetelna pod względem naukowym i wykorzystująca różnorodne techniki badawcze była jednocześnie łatwa w odbiorze i zrozumiała dla odbiorców spoza środowiska akademickiego. Monografia dr Dziewanowskiej łączy te cechy. Może także stanowić wzór dla innych autorów pod względem przejrzystości wywodu, uporządkowania wątków i posługiwania się naukowym językiem. Wreszcie, pokazuje ona, jak pisząc na temat specyficzny dla jednej dyscypliny naukowej, można stworzyć pracę interesującą także z perspektywy interdyscyplinarnej (autor tej recenzji jest ekonomistą, a książkę przeczytał z dużym zainteresowaniem).Dr hab. Mikołaj HerbstUniwersytet WarszawskiCentrum Europejskich Studiów Regionalnych i Lokalnych
Szczegóły
Tytuł
Współtworzenie wartości w marketingu
Podtytuł
Przykład szkolnictwa wyższego
Autor
Wydawnictwo
Temat
Wydanie
1
Rok wydania
2018
Oprawa
Miękka
Ilość stron
406
Format
16.5x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788381286770
Tytuł oryginału
B
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788381286770
Data premiery
2018-08-17
Dodałeś produkt do koszyka
Współtworzenie wartości w marketingu
102,46 zł
Recenzje