loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
54 Książki Roster

Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym z praktyki polskich

Stępowski Robert

Wydawnictwo: Roster
Oprawa: Twarda
54,00 zł
Produkt chwilowo niedostępny

Opis

Aktualne wydanie książki zostało wzbogacone o opis 24 samorządowych kampanii promocyjnych polskich miast i regionów, realizowanych w ostatnich latach. Były one skierowane zarówno do mieszkańców, jak i turystów oraz inwestorów.Ponadto z książki dowiesz się:Jakie konkretnie działania promocyjne podejmują poszczególne samorządy?Czy logo i hasło faktycznie promują miasto lub gminę?Na podstawie jakich dokumentów strategicznych pracują poszczególne miasta w Polsce?Czy święto miasta może być narzędziem promującym je? Jak przygotować skuteczne wydarzenie promujące miasto i ile pieniędzy wydają samorządy na realizację konkretnych wydarzeń (np. Carnaval Sztuk-Mistrzów w Lublinie, 150. urodziny Katowic, czy Festiwal Open w Gdyni)?Poznasz potrawy charakterystyczne dla poszczególnych regionów polski.Przeczytaj jak wybrane samorządy - zarówno miejskie jak i wojewódzkie - komunikują się z potencjalnymi inwestorami i turystami zagranicznymi.Jakie działania podejmują największe polskie miasta akademickie, aby przyciągnąć studentów?Poznasz inteligentne specjalizacje polskich województw, istotne zwłaszcza w kontekście ubiegania się o fundusze unijne z aktualnej perspektywy finansowej Unii Europejskiej.Dowiesz się również jak marketingowo pozycjonuje się 27 polskich miast.Ponadto, Robert Stępowski, autor książki ?Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym z praktyki polskich samorządów? i jeden z najbardziej znanych w Polsce ekspertów zajmujących się marketingiem terytorialnym, dużo miejsca poświęca city placement?owi, czyli lokowaniu miast, regionów i atrakcji turystycznych w filmach, serialach, czy też produkcjach telewizyjnych. Dowiesz się więc jak efektywnie wykorzystać to narzędzie do promocji. Przeczytasz o doświadczeniach samorządów, które zagrały już w filmie lub serialu, sprawdzisz ile taka promocja kosztuje.

Szczegóły

Tytuł
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym z praktyki polskich
Autor
Stępowski Robert
Wydawnictwo
Rok wydania
2017
Oprawa
Twarda
Ilość stron
254
Format
15.5x21.5
Języki
polski
ISBN
9788394373733
Rodzaj
Książka
EAN
9788394373733
Kraj produkcji
PL
Producent
ROSTER Robert Stępowski
ul. Kazimierza Wielkiego 32 / 1
96-200 Rawa Mazowiecka
PL
+48503021483
[email protected]

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
54,00 zł
Produkt chwilowo niedostępny
Dodałeś produkt do koszyka
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym z praktyki polskich - Stępowski Robert
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym z praktyki polskich
Stępowski Robert
54,00 zł
Przejdź do koszyka
54,00 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO