38
Socjologia
Universitas
Wybór pism estetycznych
Wydawnictwo:
Universitas
Oprawa: Miękka
Opis
SPIS TREŚCI
Zbigniew Skowron, Muzyka - jej struktura, przeżycie i przesłanie. W kręgu dociekań muzyczno-estetycznych Zofii Lissy
WYBÓR PISM ESTETYCZNYCH ZOFII LISSY
ONTOLOGIA I SEMANTYKA DZIEŁA MUZYCZNEGO
Czy muzyka jest sztuką asemantyczną? (1948)
Teoriopoznawcza analiza struktury czasowej poszczególnych gatunków muzycznych (1964)
O procesularnym charakterze dzieła muzycznego (1965)
Uwagi o Ingardenowskiej teorii dzieła muzycznego (1966)
O istocie dzieła muzycznego (1968)
ZAGADNIENIA Z HISTORII ESTETYKI MUZYCZNEJ
Zagadnienie czasu muzycznego w estetyce Augusta Wilhelma Schlegla (1960)
Znaczenie filozofii J.G. Herdera dla romantyzmu muzycznego (1972)
ZAGADNIENIA Z POGRANICZNA PSYCHOLOGII I ESTETYKI MUZYKI
Z najnowszych badań nad psychologią i estetyką muzyczną (1932)
O słuchaniu i rozumieniu utworów muzycznych (1937)
O historycznej zmienności percepcji muzycznej (1959)
O "rozumieniu" muzyki (1974)
ESTETYKA MUZYKI FILMOWEJ
Funkcje sfery słuchowej w filmie dźwiękowym (1973)
Problem "czasu przedstawionego" w muzyce filmowej (1959)
Film a opera. Z zagadnień krzyżowania konwencji gatunkowych w sztuce (1963)
Zbigniew Skowron, Muzyka - jej struktura, przeżycie i przesłanie. W kręgu dociekań muzyczno-estetycznych Zofii Lissy
WYBÓR PISM ESTETYCZNYCH ZOFII LISSY
ONTOLOGIA I SEMANTYKA DZIEŁA MUZYCZNEGO
Czy muzyka jest sztuką asemantyczną? (1948)
Teoriopoznawcza analiza struktury czasowej poszczególnych gatunków muzycznych (1964)
O procesularnym charakterze dzieła muzycznego (1965)
Uwagi o Ingardenowskiej teorii dzieła muzycznego (1966)
O istocie dzieła muzycznego (1968)
ZAGADNIENIA Z HISTORII ESTETYKI MUZYCZNEJ
Zagadnienie czasu muzycznego w estetyce Augusta Wilhelma Schlegla (1960)
Znaczenie filozofii J.G. Herdera dla romantyzmu muzycznego (1972)
ZAGADNIENIA Z POGRANICZNA PSYCHOLOGII I ESTETYKI MUZYKI
Z najnowszych badań nad psychologią i estetyką muzyczną (1932)
O słuchaniu i rozumieniu utworów muzycznych (1937)
O historycznej zmienności percepcji muzycznej (1959)
O "rozumieniu" muzyki (1974)
ESTETYKA MUZYKI FILMOWEJ
Funkcje sfery słuchowej w filmie dźwiękowym (1973)
Problem "czasu przedstawionego" w muzyce filmowej (1959)
Film a opera. Z zagadnień krzyżowania konwencji gatunkowych w sztuce (1963)
Szczegóły
Rok wydania
2008
Oprawa
Miękka
Ilość stron
312
Format
17.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
978-83-242-0883-8
Rodzaj
Książka
EAN
9788324208838
Data premiery
2008-07-25
Kraj produkcji
PL
Producent
Towarzystwo Autorów i Wydawców Prac Naukowych UNIVERSITAS
Podmiot odpowiedzialny
TAiWPN Universitas
Dodałeś produkt do koszyka

Wybór pism estetycznych
38,00 zł
Recenzje