42.44
Książki
CeDeWu
Wykorzystywanie instrumentów marketingowych w czasie światowego kryzysu gospodarczego
Wydawnictwo:
CeDeWu
Oprawa: Miękka
42,44 zł
Cena rekomendowana: 52,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: 1-2 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Zapłać za 30 dni
Opis
W książce poświęconej złożonej problematyce zarządzania przedsiębiorstwem w czasach światowego kryzysu gospodarczego, Autor podejmuje próbę zdefiniowania źródeł kryzysu gospodarczego oraz jego wpływu na kondycję różnych firm, uczestników procesów rynkowych.Autor rekomenduje model przedsiębiorstwa jako systemu otwartego, funkcjonującego na rynkach nasyconych, w warunkach silnych napięć zewnętrznych oraz algorytm wykorzystania instrumentów marketingowych, uwzględniający zagrożenia kryzysem i skróconą perspektywę czasową.
Szczegóły
Tytuł
Wykorzystywanie instrumentów marketingowych w czasie światowego kryzysu gospodarczego
Autor
Wydawnictwo
Wydanie
2
Rok wydania
2015
Oprawa
Miękka
Ilość stron
166
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788375567519
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788375567519
Dodałeś produkt do koszyka
Wykorzystywanie instrumentów marketingowych w czasie światowego kryzysu gospodarczego
42,44 zł
Recenzje