169
Książki
C. H. Beck
Wymogi formalne w umowach konsumenckich
Opis
Prezentowana publikacja zawiera kompleksowe omówienie zagadnień dotyczących formy w umowach z udziałem konsumentów.Publikacja w obszerny sposób omawia: ogólną charakterystykę wymogów formalnych w umowach z udziałem konsumentów (m.in. pojęcie wymogów formalnych w prawie prywatnym, wymogi formalne w umowach z udziałem konsumentów w systemie prawa cywilnego, funkcje wymogów formalnych w prawie konsumenckim), wymóg pisemności (m.in. znaczenie pisemności w obrocie konsumenckim, pojęcie i granice pisemności, wymóg pisemności na etapie zawarcia umowy, wymóg pisemności po zawarciu umowy), inne rodzaje wymogów formalnych w umowach z udziałem konsumentów (m.in. wymóg transparentności, wymóg posługiwania się określonym językiem, wymóg dostępności oświadczenia, wymogi formalne w obrocie elektronicznym z udziałem konsumentów), konsekwencje naruszenia wymogów formalnych w umowach z udziałem konsumentów (m.in. konsekwencje w sferze ważności czynności prawnej, konsekwencje w sferze skuteczności czynności prawnej, forma dla celów dowodowych w umowach z udziałem konsumentów, odpowiedzialność odszkodowawcza, szczególne konsekwencje naruszenia wymogów formalnych wzorca umowy, szczególne skutki naruszenia wymogów formalnych w regulacji nieuczciwych praktyk rynkowych, sankcje karne, konsekwencje administracyjnoprawne).Publikacja skierowana jest do szerokiego grona odbiorców ? zarówno do praktyków, tj. adwokatów, radców prawnych, jak i samych konsumentów.
Szczegóły
Tytuł
Wymogi formalne w umowach konsumenckich
Autor
Mateusz Grochowski
Wydawnictwo
Seria
INSTYTUCJE PRAWA PRYWATNEGO
Wydanie
1
Rok wydania
2018
Oprawa
Twarda
Ilość stron
412
Format
13.5x22.0cm
Języki
polski
ISBN
9788381286701
Tytuł oryginału
U
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788381286701
Dodałeś produkt do koszyka
Wymogi formalne w umowach konsumenckich
169,00 zł
Recenzje