loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
52.82 Socjologia Wydawnictwo Naukowe PWN

Wyszukiwarki internetowe a społeczeństwo

Alexander Halavais

Seria: MEDIA CYFROWE
Oprawa: Miękka
52,82 zł
Cena rekomendowana: 54,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Wyszukiwanie informacji jest, zaraz po e-mailu, najpopularniejszym działaniem w Internecie. Co więcej, coraz bardziej jesteśmy przekonani, że jeśli czegoś wyszukiwarka nie znajdzie, to dana rzecz nie istnieje. Napisano wiele o tym, jak korzystać i ulepszać wyszukiwarki, jednak do tej pory mało powiedziano o społecznych i kulturalnych skutkach wyszukiwarek. Autor pyta nie tylko o to, jak działają, ale przede wszystkim bada techniki wykorzystywane do manipulacji nimi ? od uzyskania lepszych rankingów do cenzury. Doskonała lektura dla każdego, kto chce się dowiedzieć, jak wyszukiwarki kształtują naszą tożsamość , w jakim stopniu polityka wpływa na sposób ich wykorzystywania, nadużywania i regulowania oraz co to oznacza dla prywatności i demokracji?...rozszyfrowanie czarnej skrzynki wyszukiwarki powinno interesować nie tylko technologów i marketerów, ale każdego, kto chce rozumieć, jak pojmujemy ten od niedawna połączony w sieć świat. Wyszukiwarki zaczęły odgrywać główną rolę w ujarzmianiu i kontrolowaniu stale powiększającego się morza informacji, które są nam dostępne a jednak ufamy im chętniej niż powinniśmy. Bezpłatnie oddzielają, jak się wydaje, ziarna od plew i odpowiadają na nasze najbardziej wnikliwe, jak i najbardziej trywialne, pytania. Stały się obiektem wiary. Wiele wymagamy od wyszukiwarek, czego one żądają w zamian? Urządzenia te są jednocześnie najbardziej i najmniej widoczną częścią cyfrowej rewolucji sieci. Nowoczesna wyszukiwarka przejęła rolę, którą starożytni przedstawiciele wielu kultur przypisywali wyroczni: mianowicie źródła wiedzy na temat świata i tego, kim jesteśmy.Halavais Alexander, socjolog wykładający interaktywną komunikacją na uniwersytecie Quinnipiac,

Szczegóły

Tytuł
Wyszukiwarki internetowe a społeczeństwo
Autor
Alexander Halavais
Seria
MEDIA CYFROWE
Wydanie
1
Rok wydania
2012
Oprawa
Miękka
Ilość stron
264
Format
14.5x21.0cm
Języki
polski
ISBN
9788301169718
Język oryginału
angielski
Tłumacze
Płudowski Tomasz
Tytuł oryginału
Search Engine Society.
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
978830116971801
Data premiery
2012-05-31

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
52,82 zł
Cena rekomendowana: 54,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Wyszukiwarki internetowe a społeczeństwo - Alexander Halavais
Wyszukiwarki internetowe a społeczeństwo
Alexander Halavais
52,82 zł
54,00 zł
Przejdź do koszyka
52,82 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO