loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
69.91 Książki MT Biznes

Wzrost
Ideały jako siła napędowa rozwoju i wzrostu rentowności najwybitniejszych firm świata

Jim Stengel

Wydawnictwo: MT Biznes
Oprawa: Twarda z obwolutą
69,91 zł
Produkt chwilowo niedostępny

Opis

Książka Wzrost w umiejętny sposób wplata ponadczasowe prawdy o ludzkim zachowaniu i wartościach w praktyczny model biznesowy, który opisuje, w jaki sposób można odkrywać, budować, upowszechniać, tworzyć i oceniać swój ideał. Odwołując się do barwnych historii z własnego doświadczenia, a także przyglądając się z bliska sukcesom marek takich jak Pampers, Discovery Channel, Jack Daniels czy Zappos, autor książki Wzrost łamie dla nas szyfr sukcesu w biznesie XXI wieku.Dziesięcioletnie badanie, które doprowadziło do odkrycia sekretu wzrostu i rentownościFirmy, które koncentrują się na podnoszeniu jakości życia ludzi, odnotowują wzrost na poziomie trzykrotnie wyższym niż konkurencja i uzyskują wyniki znacznie powyżej średniej rynkowej. Dominują w swoich kategoriach i mogą maksymalizować zyski w długim okresie.- Na podstawie wyjątkowej dziesięcioletniej analizy wzrostu 50 tysięcy marek Jim Stengel pokazuje, że w przypadku pięćdziesięciu najlepszych firm świata tak zróżnicowanych jak Method, Red Bull, Lindt, Petrobras, Samsung, Discovery Communications, Visa, Zappos oraz Innovent występuje zależność przyczynowo-skutkowa pomiędzy umiejętnością odwoływania się do podstawowych ludzkich emocji, nadziei, wartości i poczucia sensu a wynikami finansowymi. Z badania wynika, że w pierwszej dekadzie XXI wieku inwestycja w te firmy w grupę Stengel 50 przyniosłaby czterokrotnie wyższy zwrot niż inwestycja w spółki S&P 500.- Książka Wzrost opiera się na bezprecedensowych badaniach empirycznych, dla których impulsem stały się obserwacje firm rozwijających się szybciej niż P&G (Stengel prowadził je jako globalny dyrektor ds. marketingu firmy Procter & Gamble). Po odejściu ze stanowiska w 2008 roku Stengel, we współpracy z globalną firmą badawczą i konsultingową Millward Brown Optimor, opracował założenia nowego projektu badawczego. Badanie to miało na celu analizę zależności między zaangażowaniem, lojalnością i skłonnością klientów do promowania marki a wynikami finansowymi firmy w dziesięcioletnim okresie.

Producent:
MT Biznes Sp. z o.o.
ul. Jutrzenki 118
02-230 Warszawa (PL)
tel: 665 055 813
email: [email protected]

Szczegóły

Tytuł
Wzrost
Podtytuł
Ideały jako siła napędowa rozwoju i wzrostu rentowności najwybitniejszych firm świata
Autor
Jim Stengel
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2013
Oprawa
Twarda z obwolutą
Ilość stron
306
Format
16.5x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788377464137
Tłumacze
Witkowska Magda
Tytuł oryginału
Grow: How Ideals Power Growth and Profit at the World?s Greatest Companies
Rodzaj
Książka
EAN
9788377464137
Data premiery
2013-04-11

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
69,91 zł
Produkt chwilowo niedostępny
Dodałeś produkt do koszyka
Wzrost - Jim Stengel
Wzrost
Jim Stengel
69,91 zł
Przejdź do koszyka
69,91 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO