48.3
Książki
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Za fasadą społeczności
Elementy zarządzania nowymi mediami
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Oprawa: Miękka
Opis
Google, Facebook, Twitter, Instagram, Huffington Post i wiele innych. Za nowomedialną społecznościową fasadą równości, partnerstwa, wspólnot i zbiorowej inteligencji, w aureoli kreatywności i doświadczeń korporacje medialne zarządzają największą sieciową fabryką świata.Internauci są w niej wydajni i twórczy, sami się uczą i sami kupują narzędzia pracy: smartfony, komputery, aplikacje... Sami współtworzą media: poprawiają gry komputerowe, nagrywają pliki muzyczne, piszą artykuły, maile, rekomendacje. Dzielą się nimi, wzajemnie zachęcają i inspirują. Są ich już w sieciowym nowym wspaniałym świecie miliardy jeszcze nigdy tak wielu nie pracowało tak nieświadomie i z takim entuzjazmem dla tak niewielu. Zwykle za darmo.Zarządzanie ich aktywnością jest dziś największym wyzwaniem organizacji medialnych. Tych nowych, dominujących korporacji nowomedialnych, i tych starych, które w poszukiwaniu efektywnych modeli biznesowych są skazane na aktywność piratów i firm jadących na gapę. W środowisku płynnej rzeczywistości i zawieszenia prawa wydawcy prasowi i nadawcy telewizyjni dostarczają to, co nadal w mediach najcenniejsze, czyli unikatowe produkty: informacje, filmy, gry itp.W Web 2.0 internauci bawią się, informują, uczą, ale też tworzą rynkowe wartości, których owoców pozbawiają się świadomie i nieświadomie. Web 2.0 towarzyszy Kultura 2.0, ale i Praca 2.0 prosumentów i prekariuszy.
Szczegóły
Tytuł
Za fasadą społeczności
Podtytuł
Elementy zarządzania nowymi mediami
Autor
Kreft Jan
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2015
Oprawa
Miękka
Ilość stron
183
Format
15.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788323339069
Rodzaj
Książka
EAN
9788323339069
Data premiery
2015-05-22
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Dodałeś produkt do koszyka

Za fasadą społeczności
48,30 zł
Recenzje