36.76
Pedagogika
Oficynka
Zaangażowani w rzeczywistość. Szkolna edukacja medialna w Niemczech i Polsce
Wydawnictwo:
Oficynka
Oprawa: broszurowa
36,76 zł
Cena rekomendowana: 39,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Autorka w swojej książce stawia pytanie, czy szkoła (miejsce – przestrzeń) jest w stanie pomagać ludziom angażować się w rzeczywistość. Angażować się, czyli świadomie uczestniczyć w życiu społeczeństwa, odpowiadać na wyzwania świata, nabywać kompetencje niezbędne do podejmowania działań (np. kompetencje medialne, informacyjne i cyfrowe).
Praca ma charakter porównawczy, nie skupia się na konkretnych obszarach kształcenia, jednak spektrum zagadnień związanych z edukacją medialną, kompetencjami medialnymi oraz ich wpływem na cały proces kształcenia jest bardzo szerokie. Głównym obszarem badawczym są podstawy programowe nauczania w Niemczech i w Polsce. Publikacja ta przedstawia także stan prawny i organizacyjny w niemieckim i polskim systemie kształcenia oraz przykładowe i postulowane zmiany w zakresie edukacji medialnej.
Praca ma charakter porównawczy, nie skupia się na konkretnych obszarach kształcenia, jednak spektrum zagadnień związanych z edukacją medialną, kompetencjami medialnymi oraz ich wpływem na cały proces kształcenia jest bardzo szerokie. Głównym obszarem badawczym są podstawy programowe nauczania w Niemczech i w Polsce. Publikacja ta przedstawia także stan prawny i organizacyjny w niemieckim i polskim systemie kształcenia oraz przykładowe i postulowane zmiany w zakresie edukacji medialnej.
Szczegóły
Tytuł
Zaangażowani w rzeczywistość. Szkolna edukacja medialna w Niemczech i Polsce
Autor
Magdalena Maziarz
Wydawnictwo
Rok wydania
2020
Oprawa
broszurowa
Ilość stron
248
Format
14 x 20,5 cm
ISBN
9788379774715
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788379774715
Data premiery
2020-11-27
Dodałeś produkt do koszyka
Zaangażowani w rzeczywistość. Szkolna edukacja medialna w Niemczech i Polsce
36,76 zł
Recenzje