15.6
Pedagogika
Impuls
Zaburzenia rozwoju umiejętności arytmetycznych
Problem diagnozy i terapii
Wydawnictwo:
Impuls
Oprawa: Miękka
Opis
Celem prezentowanej publikacji jest ukazanie istoty specyficznych zaburzeń rozwoju umiejętności arytmetycznych na tle zaburzeń rozwoju umiejętności szkolnych, ze wskazaniem odrębności mechanizmów i objawów dyskalkulii rozwojowej z jednej strony, z drugiej zaś - zwróceniem uwagi na możliwość jej współwystępowania z dysleksją. Praca zawiera przegląd dotychczas prowadzonych badań nad zaburzeniami rozwoju umiejętności arytmetycznych. Od początku lat dziewięćdziesiątych obserwuje się poważny wzrost zainteresowania problematyką specyficznych trudności w uczeniu się matematyki w wielu krajach, co prowadzi do coraz nowszych odkryć i bardziej pogłębionych analiz, ukierunkowanych na zastosowanie uzyskiwanych rezultatów w praktyce psychologicznej i pedagogicznej. Opracowanie otwiera dyskusję na temat problemów związanych z diagnozą dyskalkulii, utrudniających trafne i rzetelne jej rozpoznanie.Książka jest adresowana do szerokiego kręgu odbiorców, którymi są m.in. rodzice, nauczyciele, psychologowie, terapeuci, pedagodzy szkolni.
Szczegóły
Tytuł
Zaburzenia rozwoju umiejętności arytmetycznych
Podtytuł
Problem diagnozy i terapii
Autor
Oszwa Urszula
Wydawnictwo
Wydanie
2
Rok wydania
2006
Oprawa
Miękka
Ilość stron
130
Format
16.0x23.0cm
Języki
polski
ISBN
83-7308-668-5
Rodzaj
Książka
EAN
9788373086685
Kraj produkcji
PL
Producent
Oficyna Wydawnicza Impuls
Dodałeś produkt do koszyka

Zaburzenia rozwoju umiejętności arytmetycznych
15,60 zł
Recenzje