39
Książki
Nieoczywiste
Zachowania konsumentów
Procesy unowocześniania konsumpcji
Wydawnictwo:
Nieoczywiste
Oprawa: Miękka
Opis
W publikacji omówiono te aspekty zmian w zachowaniach konsumentów, które są bliskie idei zrównoważonego rozwoju i zrównoważonej konsumpcji. Ukazano nowe zjawiska w konsumpcji i zachowaniach współczesnych konsumentów. Szczegółowej analizie poddano takie zagadnienia jak:- przejawy unowocześniania konsumpcji gospodarstw domowych w Polsce i Unii Europejskiej w warunkach kryzysowych,- struktura wydatków konsumpcyjnych krajów UE pod kątem nowoczesności,- konsumpcjonizm a zjawisko dekonsumpcji w zachowaniach konsumentów,- proces unowocześniania konsumpcji na rynkach finansowych,- nowe trendy w zachowaniach młodych konsumentów na rynku,- zjawisko wspólnej konsumpcji jako alternatywny model spożycia,- postawy konsumentów związane z proekologiczną dekonsumpcją.Książka zawiera przegląd najnowszej światowej literatury w zakresie konsumpcji i zachowań konsumentów oraz wyniki badań prowadzonych przez autorów. Zawarte w niej pogłębione analizy zjawisk rynkowych i podejmowanych przez konsumentów decyzji w sferze konsumpcji będą bardzo przydatne dla menedżerów oraz pracowników działów sprzedaży i marketingu z branży zarówno handlowej, jak i usługowej i produkcyjnej, mogą bowiem stać się podstawą do budowania skutecznych strategii marketingowych dla ich firm. Publikacja jest również cennym źródłem informacji dla pracowników naukowych, doktorantów i studentów badających problemy współczesnej ekonomii. Autorzy są pracownikami Katedry Badań Konsumpcji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Do ich zainteresowań badawczych należą takie zagadnienia jak: zachowania konsumentów oraz oddziaływanie na nie czynników o zróżnicowanym charakterze, w tym ekonomicznych, politycznych i społeczno-kulturowych, specyfika zachowań na różnych rynkach branżowych, struktura i poziom konsumpcji oraz jej przemiany, poziom życia i jego uwarunkowania, ochrona interesów konsumentów na rynku.
Szczegóły
Rok wydania
2015
Oprawa
Miękka
Ilość stron
236
Format
16.5x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788326480768
Redakcja
Kieżel Ewa
Redakcja
Smyczek Sławomir
Rodzaj
Książka
EAN
9788326480768
Kraj produkcji
PL
Producent
Doradztwo Wydawnicze GAB Grzegorz Boguta
Dodałeś produkt do koszyka

Zachowania konsumentów
39,00 zł
Recenzje