73
                                            Książki
                                            Nieoczywiste
                                        
                                        Zachowania konsumentów
                                                                                                            Wydawnictwo:
                                                                                                        
                                                                                                                                                                                                                                            
                                                            Nieoczywiste
                                                        
                                                                                                                                                                                                                                                                                            
                                                
                                                                                                                                                    Oprawa: Miękka
                                                                                            Opis
                                Analiza zachowań konsumenckich stanowi dziedzinę podlegającą ciągłym zmianom. Przyzwyczajenia i gusta klientów zmieniają się jak w kalejdoskopie. Książka skupia uwagę na najnowszych opracowaniach związanych z tym zagadnieniem i na ostatnich osiągnięciach marketingu jako nauki. Podkreśla rolę wyjaśnień behawioralnych, znaczenie zwyczajów i modelowania schematów rynkowych oraz zmian zachodzących na rynku. Porusza takie zagadnienia jak: * zdefiniowanie podstawowych pojęć związanych z rożnymi formami dokonywania zakupów, * schematy nabywcze - lojalność konsumencka, wartość marki oraz typowe cechy rynków stabilnych i zmiennych, * procesy podejmowania decyzji - metody przewidywania oraz skutki występujące po podjęciu decyzji dotyczące poziomu satysfakcji i jakości, * reakcja konsumentów na czynniki wpływające na konsumpcję, którymi są: cena, środowisko detaliczne, wpływy społeczne i działania reklamowe.Zamieszczone w książce ćwiczenia praktyczne pomogą czytelnikom w stosowaniu opisanych metod badania zachowań konsumenckich - w przeprowadzaniu niezbędnych obliczeń, obserwacji, pomiarów i w obsłudze odpowiednich programów komputerowych. Ten kompleksowy przewodnik zarówno po teorii i najnowszych tendencjach, jak i praktycznych aspektach analizy zachowań konsumenckich będzie więc cennym źródłem wiedzy nie tylko dla studentów kierunków związanych z marketingiem i biznesem, ale także dla marketingowców, menedżerów i kadry kierowniczej firm.
                            
                        Szczegóły
Tytuł
                                        Zachowania konsumentów
                                    
                                                                                                            Autor                                                                                                    
                                                
                                                                                                                                                                        East Robert
                                                                                                                ,                                                                                                                                                                        Wright Malcolm
                                                                                                                ,                                                                                                                                                                        Vanhuele Marc
                                                                                                                                                                                                                    
                                            
                                                                                                                                                                        Wydawnictwo                                                                                                                                                            
                                                
                                            Wydanie
                                            2
                                        Rok wydania
                                            2014
                                        Oprawa
                                            Miękka
                                        Ilość stron
                                            400
                                        Format
                                            16.5x23.5cm
                                        Języki
                                            polski
                                        ISBN
                                            9788326433832
                                        Język oryginału
                                            angielski
                                        Tłumacze
                                            Żegnałek Rafał
                                        Tytuł oryginału
                                            Consumer behaviour
                                        Rodzaj
                                            Książka
                                        EAN
                                            9788326433832
                                        Kraj produkcji
                                            PL
                                        Producent
                                            
                                                Doradztwo Wydawnicze GAB Grzegorz Boguta
                                                
                                                     
                                                    
                                                
                                            
                                        Dodałeś produkt do koszyka
         
                        
                        
                            Zachowania konsumentów
                        
                    
                                            
                    
                    
                    73,00 zł
                                             
                                                     
                 
                 
                 
             
                 
                 
                 
                 
            
Recenzje