41.9
Książki
PWE
Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury
Opis
Książka Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury ukazuje: istotę i strukturę rynku kultury przez pryzmat funkcji dóbr i usług kultury; podstawowe zasady i przesłanki stosowania koncepcji marketingu w sferze kultury; system informacji marketingowej (SIM), jego strukturę i znaczenie w zarządzaniu instytucjami kultury; różne uwarunkowania (psychologiczne, społeczne i marketingowe) zachowań nabywców na rynku dóbr i usług kultury; etapy procesu podejmowania decyzji przy zakupie dóbr i usług kultury; typologię konsumentów dóbr i usług kultury; kierunki zmian w zachowaniach nabywców dóbr i usług kultury.
Producent:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne S.A.
ul. Wawelska 78/22
02-034 Warszawa (PL)
tel: +48 795 189 901
email: [email protected]
Szczegóły
Tytuł
Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury
Autor
Wydawnictwo
Seria
Wydanie
1
Rok wydania
2008
Oprawa
Miękka
Ilość stron
172
Format
14.0x20.0cm
Języki
polski
ISBN
9788320817539
Rodzaj
Książka
EAN
9788320817539
Data premiery
2008-02-29
Dodałeś produkt do koszyka

Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury
41,90 zł
Recenzje