51.33
Książki
Difin
Zadowolenie odbiorców z usług medycznych
Uwarunkowania, konsekwencje i diagnoza
Wydawnictwo:
Difin
Oprawa: Miękka
51,33 zł
Cena rekomendowana: 57,27 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Zapłać za 30 dni
Opis
Zespół autorów tworzą psychologowie, będący jednocześnie badaczami i praktykami, mający doświadczenie w pracy w różnym charakterze w ochronie zdrowia (od pracy klinicznej, konsultacyjnej, terapeutycznej, po pracę ekspercką, szkoleniową, dotyczącą m.in. zarządzania kompetencjami miękkimi, tworzenia klimatu zaufania). Jednym z istotnych obszarów zainteresowań jest adaptacja i tworzenie psychologicznych narzędzi badawczych mających zastosowanie w dziedzinie ochrony zdrowia.Ich zaangażowanie w przemiany w szeroko pojętym obszarze medycznym, związane m.in. z monitorowaniem jakości pracy w ochronie zdrowia, w tym zadowolenia pacjentów poprzez stosowanie nowoczesnych, wystandaryzowanych, przyjaznych w odbiorze (krótkich, prostych) metod, przekłada się na istotny proces zmian jakości opieki zdrowotnej oferowanej przez placówki medyczne świadczące różnorodne usługi medyczne.
Szczegóły
Tytuł
Zadowolenie odbiorców z usług medycznych
Podtytuł
Uwarunkowania, konsekwencje i diagnoza
Wydawnictwo
Rok wydania
2023
Oprawa
Miękka
Ilość stron
148
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788382700596
Rodzaj
Książka
EAN
9788382700596
Dodałeś produkt do koszyka
Zadowolenie odbiorców z usług medycznych
51,33 zł
Recenzje