44.49
                                            Marketing i ekonomia
                                            Onepress
                                        
                                        Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki
                                                                                                            Wydawnictwo:
                                                                                                        
                                                                                                                                                                                                                                            
                                                            Onepress
                                                        
                                                                                                                                                                                                                                                                                            
                                                
                                                                                                                                                    Oprawa: okładka miękka
                                                                                            
                                                    44,49 zł                                                
                                                                                            
                                                        Cena rekomendowana: 54,90 zł                                                        
                                                             
                                                            
                                                    
                                                                                                                                        
                                            
                                            
                                            
                                            
                                            
                                                                                            Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
                                                        
                                                        
                                                        Wysyłka dzisiaj
                                                    
                                                                                                    Opis
- Zero teorii
- Sama praktyka
- Polski autor w polskich realiach
- Najbardziej aktualna wiedza
Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość potencjalnie świetnych biznesów upada w ciągu pierwszych kilku lat działalności… Po prostu ich właściciele nie wiedzieli, zapomnieli albo pominęli rzeczy, na które obowiązkowo powinni zwrócić uwagę, budując swoją firmę. Na szczęście jest Paweł Tkaczyk. Napisał tę książkę, opierając się na swoich doświadczeniach wieloletniego praktyka marketingu. Przyprawił ją dużą dawką najaktualniejszej wiedzy na światowym poziomie.
Autor spisał po kolei wszystkie ważne kwestie, jakie Ty, Czytelniku - właścicielu firmy, pracowniku marketingu, specjalisto do spraw PR - powinieneś znać. Książkę możesz przeczytać od deski do deski, otrzymując solidną dawkę informacji podanych w przystępny, typowy dla praktyka sposób - bez tabel, wzorów i skomplikowanych klasyfikacji. Jeśli jednak wolisz, możesz też czytać książkę na wyrywki, wybierając zagadnienia, które najbardziej Cię interesują:
- Silna marka
- Strategia komunikacji marki
- Identyfikacja wizualna
- Nowy marketing
- Case studies
Szczegóły
Tytuł
                                        Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki
                                    
                                                                                                            Autor                                                                                                    
                                                
                                            
                                                                                                                                                                        Wydawnictwo                                                                                                                                                            
                                                
                                            
                                                                                                            Temat                                                                                                    
                                                
                                            Rok wydania
                                            2022
                                        Oprawa
                                            okładka miękka
                                        Ilość stron
                                            212
                                        Format
                                            14x21
                                        Języki
                                            polski
                                        ISBN
                                            9788328394575
                                        Język oryginału
                                            polski
                                        Rodzaj
                                            Książka
                                        EAN
                                            9788328394575
                                        Data premiery
                                            2022-04-26
                                        Kraj produkcji
                                            PL
                                        Producent
                                            
                                                Helion SA
                                                
                                                     
                                                    
                                                
                                            
                                        Dodałeś produkt do koszyka
         
                        
                        
                            Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki
                        
                    
                                            
                    
                    
                    44,49 zł
                                                     
                                                     
                             
                 
                 
                 
             
                 
                 
                 
                 
            
Recenzje