36.65
Socjologia
Znak
Zakupologia
Prawdy i kłamstwa o tym, dlaczego kupujemy
Wydawnictwo:
Znak
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Opis
Rewolucyjna książka Martina Lindstroma - przez wielu uznawanego za marketingowego geniusza - opowiada o nowej metodzie badań rynku: neuromarketingu. Dzięki niej dowiemy się, co skrywa umysł współczesnego konsumenta. Lindstrom dosłownie zagląda nam pod czaszki, aby zrozumieć, co sprawia, że przy zakupach podejmujemy takie, a nie inne decyzje. Jednocześnie dowiadujemy się, jak taką wiedzę można wykorzystać, aby dotrzeć do odbiorców, na których już dawno przestała działać reklama w tradycyjnej formie. Posiłkując się najnowszą wiedzą z zakresu neurologii, Lindstrom pokazuje, jak wielkie znaczenie podczas zakupów mają zmysły, podświadomość i neuroprzekaźniki.
Lindstroma fascynuje to, czemu jedne marki budzą nasze pożądanie, a inne nie. Autor Zakupologii rozwiewa mity na temat kupowania: uświadamia, że seks - wbrew obiegowej opinii - wcale nie sprzedaje, popularne marki mają wiele wspólnego z religią, a ostrzeżenia drukowane na paczkach papierosów tylko zachęcają do palenia.
Lindstroma fascynuje to, czemu jedne marki budzą nasze pożądanie, a inne nie. Autor Zakupologii rozwiewa mity na temat kupowania: uświadamia, że seks - wbrew obiegowej opinii - wcale nie sprzedaje, popularne marki mają wiele wspólnego z religią, a ostrzeżenia drukowane na paczkach papierosów tylko zachęcają do palenia.
Szczegóły
Tytuł
Zakupologia
Podtytuł
Prawdy i kłamstwa o tym, dlaczego kupujemy
Autor
Lindstrom Martin
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2009
Oprawa
Miękka ze skrzydełkami
Ilość stron
208
Format
15.5x21.5cm
Języki
polski
ISBN
9788324011803
Język oryginału
angielski
Tłumacze
Zielińska Magdalena
Tytuł oryginału
Buyology. Truth and Lies About Why We Buy
Rodzaj
Książka
EAN
9788324011803
Kraj produkcji
PL
Producent
Społeczny Instytut Wydawniczy Znak Sp. z o.o.
Dodałeś produkt do koszyka

Zakupologia
36,65 zł
Recenzje