82.47
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
Zarządzanie działem sprzedaży firmy
Prognozowanie - organizowanie - motywowanie - kontrola
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa: Miękka
Opis
Kompendium wiedzy o tym, jak zarządzać sprzedażą, by odnieść sukces na wysoce konkurencyjnym rynku!Doskonały poradnik dla praktyków, uwzględniający nową sytuację, związaną z wejściem Polski do Unii Europejskiej i postępującą globalizacją.Książka koncentruje się na takich zagadnieniach, jak: znaczenie i rola personelu sprzedaży; formułowanie strategii sprzedaży; organizowanie procesu sprzedaży; kierowanie bieżącą działalnością sprzedawców; kontrola, analiza i ocena działalności sprzedawców.Dodatkowymi walorami podręcznika są: przejrzysta struktura wykładu i przystępny język, duża liczba przykładów opartych na doświadczeniach polskich firm, liczne rysunki i tabele ilustrujące przedstawiane zagadnienia, słowniczek ważniejszych terminów, indeks rzeczowy, bogata bibliografia.Podręcznik został opracowany z myślą o polskich studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menedżerskich.
Szczegóły
Tytuł
Zarządzanie działem sprzedaży firmy
Podtytuł
Prognozowanie - organizowanie - motywowanie - kontrola
Autor
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2020
Oprawa
Miękka
Ilość stron
286
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788301163570
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788301163570
Dodałeś produkt do koszyka
Zarządzanie działem sprzedaży firmy
82,47 zł
Recenzje