38.4
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
Zarządzanie działem sprzedaży firmy
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa: Miękka
Opis
Podręcznik opracowany z myślą o polskich studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menedżerskich. Uwzględnia nową sytuację, związaną z wejściem Polski do Unii Europejskiej i postępującą globalizacją. Koncentruje się na takich zagadnieniach, jak: znaczenie i rola personelu sprzedaży, formułowanie strategii sprzedaży, organizowanie procesu sprzedaży, kierowanie bieżącą działalnością sprzedawców, kontrola, analiza i ocena działalności sprzedawców. Podręcznik ma strukturę wykładu i zawiera wiele przykładów opartych na doświadczeniach polskich firm, dużą liczbę rysunków i tabel ilustrujących przedstawiane zagadnienia, słowniczek najważniejszych terminów, indeks rzeczowy i bogatą bibliografię.
Kraj produkcji: PL
Producent:
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
UL. GOTTLIEBA DAIMLERA 2
02-460 Warszawa (PL)
tel: 226954800
email: [email protected]
Szczegóły
Tytuł
Zarządzanie działem sprzedaży firmy
Autor
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2004
Oprawa
Miękka
Ilość stron
288
Format
17.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
8301142553
Rodzaj
Książka
EAN
978830114255101
Dodałeś produkt do koszyka

Zarządzanie działem sprzedaży firmy
38,40 zł
Recenzje