38.4
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
Zarządzanie działem sprzedaży firmy
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa: Miękka
Opis
Podręcznik opracowany z myślą o polskich studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menedżerskich. Uwzględnia nową sytuację, związaną z wejściem Polski do Unii Europejskiej i postępującą globalizacją. Koncentruje się na takich zagadnieniach, jak: znaczenie i rola personelu sprzedaży, formułowanie strategii sprzedaży, organizowanie procesu sprzedaży, kierowanie bieżącą działalnością sprzedawców, kontrola, analiza i ocena działalności sprzedawców. Podręcznik ma strukturę wykładu i zawiera wiele przykładów opartych na doświadczeniach polskich firm, dużą liczbę rysunków i tabel ilustrujących przedstawiane zagadnienia, słowniczek najważniejszych terminów, indeks rzeczowy i bogatą bibliografię.
Kraj produkcji: PL
Szczegóły
Tytuł
Zarządzanie działem sprzedaży firmy
Autor
Krzysztof Cybulski
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2004
Oprawa
Miękka
Ilość stron
288
Format
17.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
8301142553
Rodzaj
Książka
EAN
978830114255101
Kraj produkcji
PL
Producent
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
Dodałeś produkt do koszyka

Zarządzanie działem sprzedaży firmy
38,40 zł
Recenzje