40.3
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
Zarządzanie działem sprzedaży firmy
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa: Miękka
Opis
Podręcznik opracowany z myślą o polskich studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menedżerskich. Uwzględnia nową sytuację, związaną z wejściem Polski do Unii Europejskiej i postępującą globalizacją. Koncentruje się na takich zagadnieniach, jak: znaczenie i rola personelu sprzedaży, formułowanie strategii sprzedaży, organizowanie procesu sprzedaży, kierowanie bieżącą działalnością sprzedawców, kontrola, analiza i ocena działalności sprzedawców. Podręcznik ma strukturę wykładu i zawiera wiele przykładów opartych na doświadczeniach polskich firm, dużą liczbę rysunków i tabel ilustrujących przedstawiane zagadnienia, słowniczek najważniejszych terminów, indeks rzeczowy i bogatą bibliografię.
Szczegóły
Tytuł
Zarządzanie działem sprzedaży firmy
Autor
Cybulski Krzysztof
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2007
Oprawa
Miękka
Ilość stron
286
Format
16.8x23.8cm
Języki
polski
ISBN
83-01-14255-3
Rodzaj
Książka
EAN
978830114255102
Kraj produkcji
PL
Producent
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
Dodałeś produkt do koszyka

Zarządzanie działem sprzedaży firmy
40,30 zł
Recenzje