39.9
Psychologia
Wydawnictwo Naukowe PWN
Zarządzanie emocjami Komercjalizacja ludzkich uczuć
Opis
Epoka kapitalizmu, w której żyjemy, stawia przed nami coraz to nowe wymagania społeczne i emocjonalne. Jednym z nich jest zdefiniowana i pasjonująco opisana przez Hochschild praca emocjonalna, wykonywana a z całą pewnością wymagana na różnych stanowiskach związanych z usługami. Mimo, iż obiektem badań tej amerykańskiej socjolożki było środowisko stewardes i windykatorów, tak naprawdę mówi ona o wszystkich, którzy w swojej pracy muszą w instrumentalny sposób wykorzystywać bądź tłumić własne emocje. Czy emocje, którymi zarządzamy w sferze publicznej, przekładają się na naszą sferę prywatną Jakie są różnice w zarządzaniu emocjami między kobietami a mężczyznami To pytania, która stawia Hochschild, kreśląc nowe zobowiązania związane z pracą w tzw. trzecim sektorze.Książka jest jedną z najbardziej znanych prac Hochschild, pierwszą przetłumaczoną na język polski, nagrodzoną Charles Cooley Award w 1983 roku przez Amerykańskie Towarzystwo Socjologiczne.
Szczegóły
Tytuł
Zarządzanie emocjami Komercjalizacja ludzkich uczuć
Autor
Hochschild Arlie Russel<br />
Wydawnictwo
Seria
SOCJOLOGIA WSPÓŁCZESNA
Wydanie
1
Rok wydania
2009
Oprawa
Miękka ze skrzydełkami
Ilość stron
286
Format
14.0x20.0cm
Języki
polski
ISBN
9788301156961
Rodzaj
Książka
EAN
978830115696101
Data premiery
2009-03-14
Kraj produkcji
PL
Producent
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
Dodałeś produkt do koszyka

Zarządzanie emocjami Komercjalizacja ludzkich uczuć
39,90 zł
Recenzje