49
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
Zarządzanie i planowanie marketingowe +CD
Marka:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa: Miękka
Opis
Podręcznik akademicki, przedstawiający zagadnienia zarządzania i planowania marketingowego w sposób interakcyjny, uwzględniający zintegrowanie działalności marketingowej z finansami, produkcją oraz innowacjami. Autor analizuje przedstawione problemy w 3 płaszczyznach: strategicznej, operacyjnej oraz zarządzania wiedzą, które stanowi osnowę całego podręcznika. Poza teorią, praca zawiera również liczne przykłady z praktyki gospodarczej. W załączeniu płyta CD-ROM z aktywnym schematem planu marketingowego do samodzielnej pracy i przykładami.
Szczegóły
Tytuł
Zarządzanie i planowanie marketingowe +CD
Autor
Pomykalski Andrzej
Marka
Wydanie
1
Rok wydania
2006
Oprawa
Miękka
Ilość stron
220
Format
16.5x24.0cm
Języki
polski
ISBN
8301144831
Rodzaj
Książka
EAN
590480700886101
Kraj produkcji
PL
Producent
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
Dodałeś produkt do koszyka

Zarządzanie i planowanie marketingowe +CD
49,00 zł
Recenzje