23.6
Książki
C. H. Beck
Zarządzanie i planowanie marketingowe
Opis
Popraw swoją skuteczność – zacznij od marketingu, który wspiera sprzedaż!
Czy:
- znasz sposoby organizowania działalności marketingowej?
- wiesz, jak bardzo może pomóc dobrze określona misja i strategia przedsiębiorstwa?
- potrafisz opracować skuteczny plan marketingowy?
- umiesz właściwie kontrolować i motywować pracowników?
Jeżeli chcesz poznać odpowiedzi na powyższe pytania, koniecznie przeczytaj tę książkę.
Praktycy mogą korzystać z zawartych w książce przejrzystych procedur i porad dotyczących postępowania na rynku, związanych z marketingiem wspierającym proces sprzedaży. Struktura książki jest spójna z wykładem dla przedmiotu Zarządzanie i Planowanie Marketingowe oraz skoordynowana z programem Rady Głównej Szkolnictwa Wyższego dla kierunku Zarządzanie i Marketing.
Czy:
- znasz sposoby organizowania działalności marketingowej?
- wiesz, jak bardzo może pomóc dobrze określona misja i strategia przedsiębiorstwa?
- potrafisz opracować skuteczny plan marketingowy?
- umiesz właściwie kontrolować i motywować pracowników?
Jeżeli chcesz poznać odpowiedzi na powyższe pytania, koniecznie przeczytaj tę książkę.
Praktycy mogą korzystać z zawartych w książce przejrzystych procedur i porad dotyczących postępowania na rynku, związanych z marketingiem wspierającym proces sprzedaży. Struktura książki jest spójna z wykładem dla przedmiotu Zarządzanie i Planowanie Marketingowe oraz skoordynowana z programem Rady Głównej Szkolnictwa Wyższego dla kierunku Zarządzanie i Marketing.
Szczegóły
Tytuł
Zarządzanie i planowanie marketingowe
Autor
Knecht Zdzisław
Wydawnictwo
Seria
VADEMECUM MENEDŻERA
Wydanie
2
Rok wydania
2005
Oprawa
Miękka
Ilość stron
212
Format
16x24cm
Języki
polski
ISBN
837387836X
Rodzaj
Książka
EAN
9788373878365
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo C.H. Beck Sp. z o.o.
Dodałeś produkt do koszyka

Zarządzanie i planowanie marketingowe
23,60 zł
Recenzje