63.8
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
Zarządzanie jakością usług
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa: Miękka
63,80 zł
Cena rekomendowana: 69,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: 1-2 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Zapłać za 30 dni
Opis
Pierwszy w Polsce podręcznik poświęcony w całości tematowi zarządzania jakością w sektorze usługowym. Książka zawiera innowacyjne i autorskie rozwiązania oraz objaśnienia i adaptacje najlepszych światowych koncepcji. Autor skupia się m.in. na modelu Kano objaśniającym, w jaki sposób różni się odbiór charakterystyk oferowanych usług. Wskazuje również możliwe zastosowanie zasad Lean w odniesieniu do specyfiki branży. Kluczowym elementem podręcznika jest autorska mapa jakości P/P ? metoda umożliwiająca przede wszystkim diagnozę stanu usług w firmie. Sposób prezentacji wiedzy oraz wyczerpujące informacje na temat praktycznego zastosowania opisywanych technik sprawiają, że z książki mogą skorzystać zarówno studenci, jak i menedżerowie usługowi czy konsultanci zajmujący się wdrażaniem usprawnień w przedsiębiorstwach.
Szczegóły
Wydanie
1
Rok wydania
2020
Oprawa
Miękka
Ilość stron
166
Format
16.5x23.5
Języki
polski
ISBN
9788301198978
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788301198978
Data premiery
2018-04-06
Dodałeś produkt do koszyka
Zarządzanie jakością usług
63,80 zł
Recenzje