47
Książki
CeDeWu
Zarządzanie jakością w usługach publicznych
Wydawnictwo:
CeDeWu
Oprawa: Miękka
Opis
Brak jest jak dotychczas wyczerpującej wiedzy zarówno teoretycznej, jak i praktycznej oraz pełnej znajomości mechanizmów zarządzania jakością w instytucjach publicznych. Tę istotną lukę w polskim piśmiennictwie wypełnia ,, wychodząc naprzeciw pilnemu zapotrzebowaniu ,, książka autorstwa K. Opolskiego i P. Modzelewskiego pt. ,,Zarządzanie jakością u usługach publicznych,,. Jest to pierwsze w Polsce opracowanie w całości poświęcone zarządzaniu jakością w usługach publicznych, ujmujące w sposób kompleksowy różne aspekty teoretyczne związane z jakością usług, jak i ,, co jest wielką zaletą recenzowanej książki ,, również praktyczne wskazania wdrożeniowe dla instytucji publicznych w Polsce. Autorzy przy prezentacji powyższych zagadnień oparli się na doświadczeniach wybranych krajów (Wielka Brytania, USA, Kanada, Japonia, a także Polska) w adaptacji różnych systemów i metod zarządzania jakością usług do potrzeb sektora publicznego. Jak się okazuje w wielu krajach dokonano już reform sektora publicznego stawiając ,, przy nieskuteczności innych koncepcji ,, na jakość usług. Recenzowana książka, będąca obszernym studium, składa się z pięciu rozdziałów uporządkowanych z logiczną zasadą od ogółu do szczegółu. Zasadnicza odmienność i niejednorodność sektora publicznego wymagała od Autorów zredefiniowania zarówno pojęcia klient, jak i jakość usług. Koniecznym było także określenie struktur organizacyjnych instytucji publicznych umożliwiających wdrażanie w nich systemów jakości.
Szczegóły
Tytuł
Zarządzanie jakością w usługach publicznych
Autor
Opolski Krzysztof
, Modzelewski Piotr<br />
Wydawnictwo
Wydanie
2
Rok wydania
2015
Oprawa
Miękka
Ilość stron
188
Format
17.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788375560107
Rodzaj
Książka
EAN
9788375560107
Kraj produkcji
PL
Producent
CeDeWu Sp. z o.o.
Dodałeś produkt do koszyka

Zarządzanie jakością w usługach publicznych
47,00 zł
Recenzje