41.9
Książki
MT Biznes
Zarządzanie kreatywnością i innowacją
Techniki twórczego myślenia
Opis
Innowacja jest bezdyskusyjnym katalizatorem rozwoju firmy, jednak wielu menedżerom z wszystkich branż nie udaje się stworzyć w firmach klimatu zachęcającego do innowacji i nagradzającego ją. Zarządzanie kreatywnością i innowacją bada rolę menedżera w podsycaniu kreatywności w organizacji i wskazuje, co muszą zrobić menedżerowie i liderzy, aby pomnożyć udane innowacje. Omawia w szczególności takie zagadnienia jak: - generowanie nowych pomysłów i rozpoznawanie szans, - kierowanie innowacji w stronę rynku, - usuwanie czynników myślowych tłumiących kreatywność, - burza mózgów i podsycanie twórczego konfliktu w grupach, - tworzenie kultury sprzyjającej innowacji.
Szczegóły
Tytuł
Zarządzanie kreatywnością i innowacją
Podtytuł
Techniki twórczego myślenia
Autor
Luecke Richard
Wydawnictwo
Seria
HARVARD BUSINESS ESSENTIALS
Rok wydania
2005
Oprawa
Miękka
Ilość stron
240
Format
14.5x23.0cm
Języki
polski
ISBN
978-83-88970-95-5
Język oryginału
angielski
Tłumacze
Łuczkiewicz Grzegorz
Tytuł oryginału
MANAGING CREATIVITY AND INNOVATION
Rodzaj
Książka
EAN
9788388970955
Kraj produkcji
PL
Producent
MT Biznes Sp. z o.o.
Dodałeś produkt do koszyka

Zarządzanie kreatywnością i innowacją
41,90 zł
Recenzje