39.9
Książki
Helion
Zarządzanie kryzysem w social media
Wydawnictwo:
Helion
Oprawa: Miękka
Opis
Kryzys - brzmi strasznie, ale dobrze zarządzany, może przerodzić się w sukces!Jeśli wydaje Ci się, że czwarta władza to media, mylisz się. Teraz to social media są siłą sprawczą, która buduje i niszczy kariery, wynosi marki na szczyty popularności lub równa je z ziemią. Social media to broń obosieczna - bywają źródłem kryzysów, ale także sposobem na ich pokonanie. Najważniejsza jest informacja: zabawna, oburzająca, interesująca. Im bardziej kontrowersyjna i nośna, tym szybciej dotrze do tysięcy Twoich klientów. Jeśli myślisz, że Twojej marce nic nie grozi, lepiej przygotuj się na kryzys. Zdarza się on każdemu: i rzetelnym producentom, i perfekcyjnym usługodawcom. Nie myli się tylko ten, kto nic nie robi, więc prędzej czy później popełnisz błąd lub natkniesz się na pierwszego niezadowolonego klienta. A stąd do kryzysu tylko jeden krokSama myśl o wpadnięciu w jego epicentrum budzi grozę, prawda A przecież wcale nie musi! Możesz świetnie przygotować się na sytuacje kryzysowe i dowiedzieć się, jak wyjść z nich z tarczą. Jeśli Twoja marka jest obecna na Facebooku, Twitterze czy innym profilu społecznościowym albo jeśli wiesz, że aktywni w tych mediach są Twoi klienci - a są tam na pewno - warto poznać zasady tej wirtualnej gry. Pierwsze prawo kryzysu w social media: zwykle zaczyna się tuż przed weekendem!
Szczegóły
Rok wydania
2014
Oprawa
Miękka
Ilość stron
288
Format
16.0x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788324680313
Język oryginału
polski
Rodzaj
Książka
EAN
9788324680313
Data premiery
2013-11-29
Kraj produkcji
PL
Producent
Helion SA
Dodałeś produkt do koszyka

Zarządzanie kryzysem w social media
39,90 zł
Recenzje