69.9
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
Zarządzanie marką w segmencie B2B
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa: Twarda
Opis
Najnowsza książka uznanego na całym świecie guru marketingu ? Philipa Kotlera, i jedna z pierwszych pozycji w literaturze światowej, poświęcona problematyce zarządzania marką w segmencie B2B.
Podręcznik zawiera kompleksową wiedzę teoretyczną na temat kształtowania marki, a zarazem wizerunku firmy działającej na rynku instytucjonalnym, popartą licznymi przykładami wziętymi z ?życia? najbardziej prestiżowych światowych marek, jakimi są: Mercedes, IBM, Samsung, Tata Steel, Daimler-Chrysler, Siemens, Cemex czy FedEx.
Podręcznik zawiera kompleksową wiedzę teoretyczną na temat kształtowania marki, a zarazem wizerunku firmy działającej na rynku instytucjonalnym, popartą licznymi przykładami wziętymi z ?życia? najbardziej prestiżowych światowych marek, jakimi są: Mercedes, IBM, Samsung, Tata Steel, Daimler-Chrysler, Siemens, Cemex czy FedEx.
Szczegóły
Tytuł
Zarządzanie marką w segmencie B2B
Autor
Kotler Philip
, Pfoertsch Wald
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2008
Oprawa
Twarda
Ilość stron
268
Format
17.0x24.4cm
Języki
polski
ISBN
978-83-01-15238-3
Tłumacze
Łyszkowska Elżbieta
Rodzaj
Książka
EAN
978830115238301
Data premiery
2008-03-20
Kraj produkcji
PL
Producent
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
Dodałeś produkt do koszyka

Zarządzanie marką w segmencie B2B
69,90 zł
Recenzje