27.5
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
Zarządzanie marketingiem. Aspekty strategiczne
Opis
Książka uzupełnia lukę na polskim rynku wydawniczym w zakresie problematyki marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem. Omawia wszelkie zagadnienia związane z procesem tworzenia całościowej koncepcji działań rynkowych przedsiębiorstwa (z uwzględnieniem polskich realiów). Przedstawia również jego realizację w odpowiednio ukształtowanych formach organizacyjnych. Odzwierciedla poglądy autorów zagranicznych i uwzględnia wyniki badań prowadzonych przez polskich ekonomistów.
Kraj produkcji: PL
Producent:
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
UL. GOTTLIEBA DAIMLERA 2
02-460 Warszawa (PL)
tel: 226954800
email: [email protected]
Szczegóły
Tytuł
Zarządzanie marketingiem. Aspekty strategiczne
Autor
Wydawnictwo
Seria
Wydanie
2
Rok wydania
2002
Oprawa
Miękka
Ilość stron
224
Format
15x21cm
Języki
polski
ISBN
8301120177
Rodzaj
Książka
EAN
9788301120177
Dodałeś produkt do koszyka

Zarządzanie marketingiem. Aspekty strategiczne
27,50 zł
Recenzje