0
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
Zarządzanie marketingiem. Aspekty strategiczne
Opis
Książka uzupełnia lukę na polskim rynku wydawniczym w zakresie problematyki marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem. Omawia wszelkie zagadnienia związane z procesem tworzenia całościowej koncepcji działań rynkowych przedsiębiorstwa (z uwzględnieniem polskich realiów). Przedstawia również jego realizację w odpowiednio ukształtowanych formach organizacyjnych. Odzwierciedla poglądy autorów zagranicznych i uwzględnia wyniki badań prowadzonych przez polskich ekonomistów.
Szczegóły
Tytuł
Zarządzanie marketingiem. Aspekty strategiczne
Autor
Roman Niestrój
Wydawnictwo
Seria
Wydanie
2
Rok wydania
2002
Oprawa
Miękka
Ilość stron
224
Format
15x21cm
Języki
polski
ISBN
8301120177
Rodzaj
Książka
EAN
9788301120177
Dodałeś produkt do koszyka
Zarządzanie marketingiem. Aspekty strategiczne
0,00 zł
Recenzje