27.5
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
Zarządzanie marketingiem. Aspekty strategiczne
Opis
Książka uzupełnia lukę na polskim rynku wydawniczym w zakresie problematyki marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem. Omawia wszelkie zagadnienia związane z procesem tworzenia całościowej koncepcji działań rynkowych przedsiębiorstwa (z uwzględnieniem polskich realiów). Przedstawia również jego realizację w odpowiednio ukształtowanych formach organizacyjnych. Odzwierciedla poglądy autorów zagranicznych i uwzględnia wyniki badań prowadzonych przez polskich ekonomistów.
Kraj produkcji: PL
Szczegóły
Tytuł
Zarządzanie marketingiem. Aspekty strategiczne
Autor
Wydawnictwo
Seria
Wydanie
2
Rok wydania
2002
Oprawa
Miękka
Ilość stron
224
Format
15x21cm
Języki
polski
ISBN
8301120177
Rodzaj
Książka
EAN
9788301120177
Kraj produkcji
PL
Producent
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
Dodałeś produkt do koszyka

Zarządzanie marketingiem. Aspekty strategiczne
27,50 zł
Recenzje