34
Książki
C. H. Beck
Zarządzanie marketingiem
Wydawnictwo:
C. H. Beck
Oprawa: Miękka
Opis
Publikacja jest przeznaczona zarówno dla praktyków pragnących zgłębić meandry tej trudnej sfery zarządzania, jak i studentów uczelni wyższych jako podręcznik do zarządzania marketingiem. Jej struktura jest zgodna z minimum programowym opracowanym dla kierunku zarządzanie". Książka zawiera wiedzę teoretyczną popartą licznymi przykładami z praktyki gospodarczej. Autor przedstawia takie zagadnienia, jak: istotę, funkcje i proces zarządzania marketingowego, jego organizację, cele marketingowe, planowanie strategii marketingowej, kontrolowanie planu, specyfikę motywacji w działalności marketingowej, powstawanie i rozwiązywanie specyficznych konfliktów w marketingu oraz nowe wyzwania, przed jakimi stają menedżerowie przedsiębiorstw.
Szczegóły
Wydanie
3
Rok wydania
2008
Oprawa
Miękka
Ilość stron
224
Format
17.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788325501723
Rodzaj
Książka
EAN
9788325501723
Data premiery
2008-11-19
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo C.H. Beck Sp. z o.o.
Dodałeś produkt do koszyka

Zarządzanie marketingiem
34,00 zł
Recenzje