69.51
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
Zarządzanie marketingowo-logistyczne
Kontekst zrównoważonego rozwoju
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa: Miękka
Opis
Książka stanowi pierwszą na rynku wydawniczym pozycję przedstawiającą niestandardowe podejście do zarządzania marketingowo-logistycznego. Zostało one poszerzone o perspektywę zrównoważonego rozwoju oraz wiele innych wątków, takich jak między innymi megatrendy, marketing 3.0, logistyka 4.0, omnikanałowość. Publikacja adresowana jest przede wszystkim do studentów kierunków: logistyka, zarządzanie i ekonomia, na których wykładane są przedmioty takie jak: logistyka, logistyczna obsługa klienta, marketing, badania rynkowe oraz badania naukowe. Książka jest również ważnym źródłem wiedzy dla praktyków ? pracowników firm koordynujących procesy marketingowe i logistyczne. "Tematyka zrównoważonego funkcjonowania podmiotów gospodarczych jest bardzo aktualna głównie ze względu na nieprzemijającą modę na ekologiczność oraz naciski społeczne na podmioty, by zachowywały się one w sposób ekologiczny. Jest to często wpisywane i kalkulowane w ramy CSR lub PR. Książka pozwala na prześledzenie zależności między marketingiem i logistyką, postrzeganymi jako uzupełniające się koncepcje, osadzone w kontekście zrównoważonego rozwoju. W publikacji mamy zatem do czynienia z udanym połączeniem trzech ważnych i modnych pojęć: marketing (najstarsze), logistyka (młodsze) i zrównoważony rozwój (najmłodsze)." Prof. dr hab. inż. Jacek Szołtysek, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Szczegóły
Tytuł
Zarządzanie marketingowo-logistyczne
Podtytuł
Kontekst zrównoważonego rozwoju
Autor
Wydawnictwo
Temat
Wydanie
1
Rok wydania
2020
Oprawa
Miękka
Ilość stron
146
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788301205348
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788301205348
Data premiery
2019-03-12
Dodałeś produkt do koszyka
Zarządzanie marketingowo-logistyczne
69,51 zł
Recenzje