26.4
Książki
C. H. Beck
Zarządzanie marketingowo-logistyczne. Wartość i efektywność
Opis
Podręcznik kierowany jest do studentów ekonomii, zarządzania i marketingu na uczelniach wyższych, jako lektura do takich przedmiotów, jak: Podstawy Marketingu, Zarządzanie i Planowanie Marketingowe, Zarządzanie Logistyką, a także przedmiotów związanych z procesami rynkowymi. Może ponadto zainteresować kadrę kierowniczą przedsiębiorstw wdrażających nowoczesne koncepcje i metody zarządzania.W publikacji omówiono koncepcje zintegrowanego zarządzania marketingowo-logistycznego, zdefiniowano najistotniejsze procesy marketingowe i logistyczne, związane z tworzeniem wartości dodanej (dla klienta i dla przedsiębiorstwa), przedstawiono pojecie efektywności, wskaźniki służące do jej oceny. Ponadto scharakteryzowano cechy i założenia koncepcji: reengineeringu, kluczowych kompetencji, organizacji wirtualnej, TQM, ECR, TMB, Lean Managementu i benchmarkingu. Ważnym uzupełnieniem książki są wyniki badań empirycznych, ilustrujące wykład.
Szczegóły
Tytuł
Zarządzanie marketingowo-logistyczne. Wartość i efektywność
Autor
Matwiejczuk Rafał
Wydawnictwo
Seria
STUDIA EKONOMICZNE
Rok wydania
2010
Oprawa
Miękka
Ilość stron
206
Format
15.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
8373874666
Rodzaj
Książka
EAN
9788373874664
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo C.H. Beck Sp. z o.o.
Dodałeś produkt do koszyka

Zarządzanie marketingowo-logistyczne. Wartość i efektywność
26,40 zł
Recenzje