62.57
Książki
CeDeWu
Zarządzanie miastem kreatywnym a rozwój zawodów kreatywnych
Aspekty teoretyczne i empiryczne
Wydawnictwo:
CeDeWu
Oprawa: miękka
Opis
W książce przedstawiono nowe podejście do działań miast w pobudzaniu rozwoju sektorów i zawodów kreatywnych. W szczególności przedstawione zostały schematy mechanizmów wspierania lokalnej gospodarki, tworząc modelowe ujęcia działań opartych na lokalnych zasobach twórczych. W książce omówiono w szczególności:
- nowe podstawy poznawcze mogące mieć zastosowanie w miastach, dla których ważną kwestią jest rozwój potencjałów twórczych,
- paradygmat kreatywnego miasta oraz działania zmierzające do postrzegania kreatywności, jako źródła rozwoju gospodarczego,
- wpływ kreatywności i zawodów kreatywnych na rozwój miast oraz rynek pracy,
- znaczenie mediów społecznościowych w promocji kreatywnych miast,
- problematykę stymulowania rozwoju miast opartych na kreatywności.
Publikacja prezentuje ponadto wyniki analiz przeprowadzonych w ramach autorskich badań zorientowanych na politykę prorozwojową, nastawioną na rozwój zawodów kreatywnych. Ostateczny efekt dokonanych prac analitycznych znalazł swój wyraz w ujęciu wskazującym, że istnieją miasta, które mają cechy miast kreatywnych, a dotychczas nie były traktowane jako kreatywne.
- nowe podstawy poznawcze mogące mieć zastosowanie w miastach, dla których ważną kwestią jest rozwój potencjałów twórczych,
- paradygmat kreatywnego miasta oraz działania zmierzające do postrzegania kreatywności, jako źródła rozwoju gospodarczego,
- wpływ kreatywności i zawodów kreatywnych na rozwój miast oraz rynek pracy,
- znaczenie mediów społecznościowych w promocji kreatywnych miast,
- problematykę stymulowania rozwoju miast opartych na kreatywności.
Publikacja prezentuje ponadto wyniki analiz przeprowadzonych w ramach autorskich badań zorientowanych na politykę prorozwojową, nastawioną na rozwój zawodów kreatywnych. Ostateczny efekt dokonanych prac analitycznych znalazł swój wyraz w ujęciu wskazującym, że istnieją miasta, które mają cechy miast kreatywnych, a dotychczas nie były traktowane jako kreatywne.
Szczegóły
Tytuł
Zarządzanie miastem kreatywnym a rozwój zawodów kreatywnych
Podtytuł
Aspekty teoretyczne i empiryczne
Wydawnictwo
Rok wydania
2020
Oprawa
miękka
Ilość stron
194
Format
16.5 x 23.5 cm
Języki
polski
ISBN
9788381024228
Język oryginału
polski
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788381024228
Dodałeś produkt do koszyka
Zarządzanie miastem kreatywnym a rozwój zawodów kreatywnych
62,57 zł
Recenzje