41
Religia i mitologia
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Zarządzanie międzykulturowe
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Oprawa: Miękka
Opis
Praca z całą mocą uświadamia, iż różnorodne zmiany, jakie zachodzą w organizacjach ze względu na dostosowanie do innych kultur, prowadzą do zwiększenia efektywności funkcjonowania firmy. Dzieło ukazuje, jak umiejętne i dynamiczne wprowadzanie zasad zarządzania międzykulturowego ułatwia znajdowanie nowych inwestorów zagranicznych i partnerów handlowych. Wreszcie, cennym wymiarem pracy jest płynne skorelowanie aspektów teoretycznych z praktycznymi.
Publikacja nie tylko systematyzuje wiedzę z zakresu zarządzania międzykulturowego, cechuje ją również świeże spojrzenie, które jest tak ważne dla wszystkich modnych tematów, narażonych na dewaluację i banalizację. Praca z całą pewnością ułatwia lepsze, niebierne zrozumienie kulturowych modeli organizacji. Inspiruje do zdobywania umiejętności negocjowania znaczeń i celów zachowań, które obowiązują w danej kulturze. Dla międzynarodowych instytucji i korporacji wszystko to ostatecznie prowadzi do integracji, serdeczności i moralnej dyscypliny poszczególnych pracowników, czego widocznym rezultatem jest "poczucie wspólnoty codziennych praktyk".
Z recenzji ks. prof. dra hab. Krzysztofa Kościelniaka
Publikacja nie tylko systematyzuje wiedzę z zakresu zarządzania międzykulturowego, cechuje ją również świeże spojrzenie, które jest tak ważne dla wszystkich modnych tematów, narażonych na dewaluację i banalizację. Praca z całą pewnością ułatwia lepsze, niebierne zrozumienie kulturowych modeli organizacji. Inspiruje do zdobywania umiejętności negocjowania znaczeń i celów zachowań, które obowiązują w danej kulturze. Dla międzynarodowych instytucji i korporacji wszystko to ostatecznie prowadzi do integracji, serdeczności i moralnej dyscypliny poszczególnych pracowników, czego widocznym rezultatem jest "poczucie wspólnoty codziennych praktyk".
Z recenzji ks. prof. dra hab. Krzysztofa Kościelniaka
Szczegóły
Tytuł
Zarządzanie międzykulturowe
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2011
Oprawa
Miękka
Ilość stron
296
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788323330554
Rodzaj
Książka
EAN
9788323330554
Data premiery
2011-06-16
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Dodałeś produkt do koszyka

Zarządzanie międzykulturowe
41,00 zł
Recenzje