25.03
Książki
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Zarządzanie międzynarodowe
Strategie i studia przypadków
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Oprawa: Miękka
25,03 zł
Cena rekomendowana: 29,90 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Książka oparta jest na analizie teoretycznej i badaniach praktycznych. Zasadniczym atutem tej publikacji jest nowatorski charakter opracowania. Autorzy przedstawili w sposób systematyczny procedurę od pomysłu wejścia na rynki zagraniczne do jego realizacji. Oparcie książki na wynikach przeprowadzonych badań oraz zamieszczenie studiów przypadków daje możliwość konfrontacji sposobów, form i strategii internacjonalizacji polskich mikro, małych i średnich przedsiębiorstw ze znanymi w literaturze koncepcjami internacjonalizacji przedsiębiorstw.Postawione tezy wynikają z analizy i oceny problemów na gruncie ?dynamicznego? zarządzania przedsiębiorstwami w danej rzeczywistości gospodarczej, a proces internacjonalizacji przedsiębiorstw przedstawiony został jako szansa na podniesienie konkurencyjności firm. Opis i analiza zarządzania międzynarodowego w kontekście internacjonalizacji przedsiębiorstw jest częścią opracowania. Analiza teoretyczna dotyczy problemów zarządzania przedsiębiorstwem międzynarodowym o charakterze poznawczym i utylitarnym.Analiza praktyczna oparta jest na badaniach przeprowadzonych przez autorów w polskich mikro, małych i średnich przedsiębiorstwach, dotyczących sposobów ich internacjonalizacji, jej strategii i form, wsparcia ze strony rządu, jednostek naukowo-badawczych, także motywów i barier w rozważanym procesie.
Szczegóły
Tytuł
Zarządzanie międzynarodowe
Podtytuł
Strategie i studia przypadków
Autor
Beata Glinkowska
, Bogusław Kaczmarek
Wydawnictwo
Rok wydania
2016
Oprawa
Miękka
Ilość stron
166
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788380883659
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788380883659
Dodałeś produkt do koszyka
Zarządzanie międzynarodowe
25,03 zł
Recenzje