99
                                            Książki
                                            Nieoczywiste
                                        
                                        Zarządzanie międzynarodowe
                                                                                                            Wydawnictwo:
                                                                                                        
                                                                                                                                                                                                                                            
                                                            Nieoczywiste
                                                        
                                                                                                                                                                                                                                                                                            
                                                
                                                                                                                                                    Oprawa: Miękka
                                                                                            Opis
                                Publikacja stanowi wprowadzenie do niezwykle rozbudowanej dziedziny, jaką jest zarządzanie międzynarodowe.Omawia najważniejsze zagadnienia związane z prowadzeniem międzykulturowej działalności, m.in. wpływ aspektów kulturowych na zachowania ludzi w miejscu pracy oraz na wewnętrzne systemy w firmie, globalne i strategiczne elementy międzynarodowego biznesu, a także podkreśla rolę, jaką odgrywają czynniki pozakulturowe w procesach podejmowania decyzji i ich wdrażania. Aspekty teoretyczne zostały zilustrowane licznymi studiami przypadków z Europy, Stanów Zjednoczonych, Bliskiego Wschodu, Ameryki Łacińskiej, Afryki i Azji, jak również licznymi ćwiczeniami ułatwiającymi utrwalenie wiedzy.Książka zawiera również aneks poświęcony planowaniu projektu lub rozprawy naukowej z dziedziny zarządzania międzynarodowego, co może się okazać pomocne szczególnie studentom studiów podyplomowych i MBA.Poza głównymi tematami omówionymi w większości podręczników poświęconych międzynarodowemu zarządzaniu, publikacja obejmuje także zagadnienia, które nie są zazwyczaj poruszane w tym kontekście. Należą do nich:? wpływ aspektów kulturowych na firmy rodzinne,? nieformalny patronat, guanxi i wasda,? globalizacja kontra lokalizacja,? e-komunikacja,? konwergencja i dywergencja w zagranicznych filiach,? znaczenie zachodniego stylu zarządzania zasobami ludzkimi dla innych kultur,? nadzór nad marką korporacyjną ? kluczowy element stosunków między współczesnymicentralami firm i ich filiami.***Richard Mead od 35 lat prowadzi międzynarodowe programy zarządzania m.in. na Uniwersytecie w Londynie, w Kellog Graduate School of Management w Northwestern oraz w Sassin Graduate Institute of Business Administration w Tajlandii.Tim G. Andrews jest starszym wykładowcą zarządzania na University of Strathclyde w Wielkiej Brytanii.
                            
                        Szczegóły
Rok wydania
                                            2016
                                        Oprawa
                                            Miękka
                                        Ilość stron
                                            596
                                        Format
                                            24.1x16.6
                                        Języki
                                            polski
                                        ISBN
                                            9788363391140
                                        Język oryginału
                                            angielski
                                        Tłumacze
                                            Drogosz Paweł
                                        Tytuł oryginału
                                            International Management. Culture and Beyond
                                        Rodzaj
                                            Książka
                                        EAN
                                            9788363391140
                                        Data premiery
                                            2016-06-09
                                        Kraj produkcji
                                            PL
                                        Producent
                                            
                                                Doradztwo Wydawnicze GAB Grzegorz Boguta
                                                
                                                     
                                                    
                                                
                                            
                                        Dodałeś produkt do koszyka
         
                        
                        
                            Zarządzanie międzynarodowe
                        
                    
                                            
                    
                    
                    99,00 zł
                                             
                                                     
                 
                 
                 
             
                 
                 
                 
                 
            
Recenzje