99
Książki
Nieoczywiste
Zarządzanie międzynarodowe
Wydawnictwo:
Nieoczywiste
Oprawa: Miękka
Opis
Omawia najważniejsze zagadnienia związane z prowadzeniem międzykulturowej działalności, m.in. wpływ aspektów kulturowych na zachowania ludzi w miejscu pracy oraz na wewnętrzne systemy w firmie, globalne i strategiczne elementy międzynarodowego biznesu, a także podkreśla rolę, jaką odgrywają czynniki pozakulturowe w procesach podejmowania decyzji i ich wdrażania. Aspekty teoretyczne zostały zilustrowane licznymi studiami przypadków z Europy, Stanów Zjednoczonych, Bliskiego Wschodu, Ameryki Łacińskiej, Afryki i Azji, jak również licznymi ćwiczeniami ułatwiającymi utrwalenie wiedzy. Książka zawiera również aneks poświęcony planowaniu projektu lub rozprawy naukowej z dziedziny zarządzania międzynarodowego, co może się okazać pomocne szczególnie studentom studiów podyplomowych i MBA.Poza głównymi tematami omówionymi w większości podręczników poświęconych międzynarodowemu zarządzaniu, publikacja obejmuje także zagadnienia, które nie są zazwyczaj poruszane w tym kontekście. Należą do nich:? wpływ aspektów kulturowych na firmy rodzinne,? nieformalny patronat, guanxi i wasda,? globalizacja kontra lokalizacja,? e-komunikacja,? konwergencja i dywergencja w zagranicznych filiach,? znaczenie zachodniego stylu zarządzania zasobami ludzkimi dla innych kultur,? nadzór nad marką korporacyjną ? kluczowy element stosunków między współczesnymicentralami firm i ich filiami.
Szczegóły
Rok wydania
2011
Oprawa
Miękka
Ilość stron
596
Format
17.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788326411489
Język oryginału
angielski
Tłumacze
Drogosz Paweł
Tytuł oryginału
International Management: Culture and Beyond
Rodzaj
Książka
EAN
9788326411489
Data premiery
2011-06-28
Kraj produkcji
PL
Producent
Doradztwo Wydawnicze GAB Grzegorz Boguta
Dodałeś produkt do koszyka

Zarządzanie międzynarodowe
99,00 zł
Recenzje