99
                                            Książki
                                            Nieoczywiste
                                        
                                        Zarządzanie międzynarodowe
                                                                                                            Wydawnictwo:
                                                                                                        
                                                                                                                                                                                                                                            
                                                            Nieoczywiste
                                                        
                                                                                                                                                                                                                                                                                            
                                                
                                                                                                                                                    Oprawa: Miękka
                                                                                            Opis
                                Omawia najważniejsze zagadnienia związane z prowadzeniem międzykulturowej działalności, m.in. wpływ aspektów kulturowych na zachowania ludzi w miejscu pracy oraz na wewnętrzne systemy w firmie, globalne i strategiczne elementy międzynarodowego biznesu, a także podkreśla rolę, jaką odgrywają czynniki pozakulturowe w procesach podejmowania decyzji i ich wdrażania. Aspekty teoretyczne zostały zilustrowane licznymi studiami przypadków z Europy, Stanów Zjednoczonych, Bliskiego Wschodu, Ameryki Łacińskiej, Afryki i Azji, jak również licznymi ćwiczeniami ułatwiającymi utrwalenie wiedzy. Książka zawiera również aneks poświęcony planowaniu projektu lub rozprawy naukowej z dziedziny zarządzania międzynarodowego, co może się okazać pomocne szczególnie studentom studiów podyplomowych i MBA.Poza głównymi tematami omówionymi w większości podręczników poświęconych międzynarodowemu zarządzaniu, publikacja obejmuje także zagadnienia, które nie są zazwyczaj poruszane w tym kontekście. Należą do nich:? wpływ aspektów kulturowych na firmy rodzinne,? nieformalny patronat, guanxi i wasda,? globalizacja kontra lokalizacja,? e-komunikacja,? konwergencja i dywergencja w zagranicznych filiach,? znaczenie zachodniego stylu zarządzania zasobami ludzkimi dla innych kultur,? nadzór nad marką korporacyjną ? kluczowy element stosunków między współczesnymicentralami firm i ich filiami.
                            
                        Szczegóły
Rok wydania
                                            2011
                                        Oprawa
                                            Miękka
                                        Ilość stron
                                            596
                                        Format
                                            17.0x24.0cm
                                        Języki
                                            polski
                                        ISBN
                                            9788326411489
                                        Język oryginału
                                            angielski
                                        Tłumacze
                                            Drogosz Paweł
                                        Tytuł oryginału
                                            International Management: Culture and Beyond
                                        Rodzaj
                                            Książka
                                        EAN
                                            9788326411489
                                        Data premiery
                                            2011-06-28
                                        Kraj produkcji
                                            PL
                                        Producent
                                            
                                                Doradztwo Wydawnicze GAB Grzegorz Boguta
                                                
                                                     
                                                    
                                                
                                            
                                        Dodałeś produkt do koszyka
         
                        
                        
                            Zarządzanie międzynarodowe
                        
                    
                                            
                    
                    
                    99,00 zł
                                             
                                                     
                 
                 
                 
             
                 
                 
                 
                 
            
Recenzje