51.71
Książki
Wolters Kluwer
Zarządzanie ochroną marki
Wydawnictwo:
Wolters Kluwer
Oprawa: Miękka
51,71 zł
Cena rekomendowana: 59,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Opis
W obecnych warunkach rynkowych niezwykle trudno jest być oryginalnym i innowacyjnym. Wiele nowych pomysłów jest błyskawicznie imitowanych przez konkurencje. Aby zapewnić firmie osiągnięcie trwałego sukcesu, należy stale podejmować działania w celu ochrony jej najcenniejszych aktywów - marki, produktu i informacji. Autorzy książki omawiają zasady zarządzania prowadzące do redukcji ryzyka, zapewnienia oryginalności produktów, poprawy popularności marki i lojalności wobec niej oraz, ostatecznie, zwiększenia rentowności i wartości dla akcjonariuszy. W książce znaleźć można m.in. opis takich zagadnień, jak:- główne założenia dotyczące ochrony produktu będące częścią strategii firmy,- wartość bezpieczeństwa marki i prawne środki nadzoru,- profile ryzyka dla kluczowych aktywów na każdym etapie cykli życia produktu i sposoby redukcji ryzyka,- najlepsze praktyki bieżącego zarządzania marką i produktem, optymalne wykorzystanie nakładów,- metody monitorowania rynku i weryfikacji bezpieczeństwa kanałów dystrybucji,- opracowanie standardów efektywności ochrony marki.Całość uzupełniają międzynarodowe studia przypadków ilustrujące omawiane problemy oraz sposoby realizacji działań związanych z ochroną marki i produktu, a także użyteczne pytania kontrolne.
Szczegóły
Rok wydania
2013
Oprawa
Miękka
Ilość stron
332
Języki
polski
ISBN
9788326431630
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788326431630
Dodałeś produkt do koszyka
Zarządzanie ochroną marki
51,71 zł
Recenzje