52
Książki
Wolters Kluwer
Zarządzanie portfelem marek
Wydawnictwo:
Wolters Kluwer
Oprawa: Miękka
Opis
Kształtowanie portfela marek stanowi jeden z kluczowych obszarów decyzyjnych firm. Definiowanie roli marki w portfelu, określenie jej relacji z oferowanymi produktami, decyzja o tym, które marki oferować na jakich rynkach, w których segmentach i kanałach dystrybucji - należą do najważniejszych rozstrzygnięć, jakich musi dokonać zarząd firmy w ramach swojej strategii rynkowej.Proces zarządzania portfelem marek ma na celu zapewnienie ich wewnętrznej synergii, wzajemnego wsparcia oraz przejrzystości, a także ułatwienie kreowania znaczących, unikalnych i pełnych energii marek.Autorzy tej książki proponują rozwiązania oparte na sprawdzonych i skutecznych strategiach dotyczące takich kwestii, jak:-wyznaczanie roli marek w portfelu, warianty strategii markowania,-konstruowanie portfela marek: procedura, audyt portfela marek, tworzenie scenariuszy rozwoju portfela,-określanie optymalnej liczby marek w portfelu, metody redukcji portfela,-właściwa komunikacja marketingowa całego portfela marek, marki korporacyjnej, marek indywidualnych, submarek oraz marki wspieranej.W efekcie trafnego zarządzania portfelem marek firma staje się właścicielem drużyny kilku czy kilkunastu naprawdę silnych i cennych megamarek, a nie przypadkowego zbioru nazwanych produktów", które prawdziwymi markami nie są. Zawarte w tej książce wskazówki ułatwią kadrze zarządzającej i pracownikom marketingu osiągnięcie tej idealnej równowagi.
Szczegóły
Rok wydania
2010
Oprawa
Miękka
Ilość stron
140
Format
16.8x24.0
Języki
polski
ISBN
9788375267112
Redakcja
Kall Jacek
Redakcja
Hajdas Monika
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788375267112
Dodałeś produkt do koszyka
Zarządzanie portfelem marek
52,00 zł
Recenzje