52
                                            Książki
                                            Wolters Kluwer
                                        
                                        Zarządzanie portfelem marek
                                                                                                            Wydawnictwo:
                                                                                                        
                                                                                                                                                                                                                                            
                                                            Wolters Kluwer
                                                        
                                                                                                                                                                                                                                                                                            
                                                
                                                                                                                                                    Oprawa: Miękka
                                                                                            Opis
                                Kształtowanie portfela marek stanowi jeden z kluczowych obszarów decyzyjnych firm. Definiowanie roli marki w portfelu, określenie jej relacji z oferowanymi produktami, decyzja o tym, które marki oferować na jakich rynkach, w których segmentach i kanałach dystrybucji - należą do najważniejszych rozstrzygnięć, jakich musi dokonać zarząd firmy w ramach swojej strategii rynkowej. Proces zarządzania portfelem marek ma na celu zapewnienie ich wewnętrznej synergii, wzajemnego wsparcia oraz przejrzystości, a także ułatwienie kreowania znaczących, unikalnych i pełnych energii marek. Autorzy tej książki proponują rozwiązania oparte na sprawdzonych i skutecznych strategiach dotyczące takich kwestii, jak: -wyznaczanie roli marek w portfelu, warianty strategii markowania, -konstruowanie portfela marek: procedura, audyt portfela marek, tworzenie scenariuszy rozwoju portfela, -określanie optymalnej liczby marek w portfelu, metody redukcji portfela, -właściwa komunikacja marketingowa całego portfela marek, marki korporacyjnej, marek indywidualnych, submarek oraz marki wspieranej. W efekcie trafnego zarządzania portfelem marek firma staje się właścicielem drużyny kilku czy kilkunastu naprawdę silnych i cennych megamarek, a nie przypadkowego zbioru nazwanych produktów", które prawdziwymi markami nie są. Zawarte w tej książce wskazówki ułatwią kadrze zarządzającej i pracownikom marketingu osiągnięcie tej idealnej równowagi.
                        Kraj produkcji: PL
Szczegóły
Rok wydania
                                            2010
                                        Oprawa
                                            Miękka
                                        Ilość stron
                                            140
                                        Format
                                            16.8x24.0
                                        Języki
                                            polski
                                        ISBN
                                            9788375267112
                                        Redakcja
                                            Kall Jacek
                                        Redakcja
                                            Hajdas Monika
                                        Kraj produkcji
                                            PL
                                        Rodzaj
                                            Książka
                                        Stan
                                            Nowy
                                        EAN
                                            9788375267112
                                        Data premiery
                                            2010-02-10
                                        Kraj produkcji
                                            PL
                                        Producent
                                            
                                                Wolters Kluwer Polska sp. z o.o
                                                
                                                     
                                                    
                                                
                                            
                                        Dodałeś produkt do koszyka
         
                        
                        
                            Zarządzanie portfelem marek
                        
                    
                                            
                    
                    
                    52,00 zł
                                             
                                                     
                 
                 
                 
             
                 
                 
                 
                 
            
Recenzje